Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Journal
Didactics of Mathematics
Year
2011
Volume
---
Issue
8 (12)
Identifiers
ISSN
1733-7941
Cover
Volume contents
8 (12)
article:
Studia ekonomiczno-matematyczne – analiza wybranych aspektów oferty edukacyjnej
(
Dniestrzański P.
), p. 5-16
article:
Rozkład statystyki t-studenta przy danej wariancji z próby o rozkładzie normalnym
(
Gardoń A.
), p. 17-30
article:
Matematyka, matematyka finansowa i inżynieria finansowa realizowane na kierunkach ekonomicznych w świetle obowiązujących standardów nauczania
(
Górska A.
,
Kozioł-Kaczorek D.
), p. 31-37
article:
Dynamika nieliniowa w badaniach ekonomicznych
(
Jakimowicz A.
), p. 39-54
article:
Złota elipsa i złota hiperbola
(
Janaszak T.
), p. 55-69
article:
Wielkość próby a istotność wnioskowania statystycznego
(
Kośny M.
,
Peternek P.
), p. 71-80
article:
Wpływ standardów kształcenia na poziom nauczania matematyki w wyższych szkołach ekonomicznych
(
Maciuk A.
), p. 81-90
article:
Wybrane zagadnienia w nauczaniu ekonomii matematycznej
(
Mastalerz-Kodzis A.
,
Pośpiech E.
), p. 91-100
article:
Wpływ nowego programu nauczania matematyki w szkołach średnich na wyniki nauczania matematyki w uczelniach ekonomicznych
(
Miśkiewicz M.
), p. 101-112
article:
Statystyka i ekonometria realizowane na kierunkach ekonomicznych w świetle obowiązujących standardów nauczania
(
Parlińska M.
,
Pietrzykowski R.
), p. 113-118
article:
Formalnym opisie zjawisk ekonomicznych
(
Przybylska-Mazur A.
), p. 119-126
article:
Rozwój metod ilościowych w bankowości
(
Siarka P.
), p. 127-134
article:
W jakim stopniu seria podręczników „elementy matematyki dla studentów ekonomii i zarządzania” wspomaga proces uczenia się matematyki wśród studentów pierwszego roku?
(
Zeug-Żebro K.
), p. 135-140
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.