PL EN


2007 | 1(2007) | 157-167
Article title

Czynniki determinujące samodzielność decyzyjną oddziałów przedsiębiorstw międzynarodowych w zakresie marketingu

Content
Title variants
Languages of publication
PL EN
Abstracts
PL
Artykuł prezentuje istotne zagadnienia z zakresu centralizacji i decentralizacji decyzji marketingowych w strukturze przedsiębiorstwa międzynarodowego. Szczególną uwagę i dużo miejsca poświęca przedstawieniu czynników sprzyjających wzrostowi samodzielności decyzyjnej oddziałów w obszarze marketingu
EN
The article presents crucial problems from centralization's and decentralization's scope of the rights of decisions in an multiadministrative enterprise management and factors which determine the independence's decision in marketing. The main focus is on the presentation of results of researches refered to these factors.
Keywords
Contributors
References
Document Type
Publication order reference
Identifiers
ISBN
1896-8333
YADDA identifier
bwmeta1.element.desklight-0759fa0c-fa46-47d5-a164-b5d2212f78b5
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.