Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit https://bibliotekanauki.pl

PL EN


2015 | 44 cz. 1 | 22-30

Article title

Marketing internetowy Uniwersytetu Łódzkiego i jego wpływ na opinie studentów

Authors

Content

Title variants

EN
Internet Marketing of University of Lodz and its Impact on the Opinions of Students

Languages of publication

Abstracts

PL
Rozwój społeczeństwa informacyjnego jest stymulowany przez niskie ceny sprzętu komputerowego i niską cenę dostępu do Internetu szerokopasmowego. Wszystkie instytucje musiały zaakceptować fakt, że ich obecność w Internecie jest kluczowa dla ich dalszego istnienia. Nawet uczelnie musiały zrobić coś więcej niż tylko założyć wizytówkową stronę internetową, więc zaczęły budować swój wizerunek w mediach społecznościowych. Ten artykuł zawiera studium przypadku studentów Wydziału Ekonomii i Socjologii Uniwersytetu Łódzkiego, pokazujące wpływ mediów społecznościowych na ich decyzje o wyborze uczelni.
EN
As growth of information society was stimulated by low price of technology and low price of access to broadband Internet, all institutions had to accept the fact that their existence on the Internet is crucial for their further existence. Even universities had to do something more than just publish a website. They had to embrace social media. This article presents a case study on students of Econ-omy and Sociology Department of University of Lodz, showing impact of social media on their decisions on enrolment.

Contributors

  • Katedra Informatyki Ekonomicznej, Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny Uniwersytet Łódzki

References

  • Art & Science Group, 2013, studentPoll, Art & Science Group, LLC, http://www.artsci .com/studentpoll/0913/index.aspx (dostęp: sierpień 2014).
  • Główny Urząd Statystyczny, 2012, Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2011. Raport z wyników, Zakład Wydawnictw Statystycznych, Warszawa.
  • Główny Urząd Statystyczny, 2013, Podstawowe informacje o rozwoju demograficznym Polski do 2012 roku, http://stat.gov.pl/cps/rde/xbcr/gus/L_podst_inf_o_rozwoju_dem _pl_do_2012.pdf (dostęp: sierpień 2014).
  • Kaczmarek-Śliwińska M., 2006, Witryna internetowa uczelni jako świadomy instrument public relations, Zarządzanie przedsiębiorstwem, Opole.
  • Nowy rok akademicki pod znakiem niżu demograficznego, 2013, Nauka w Polsce, http:// naukawpolsce.pap.pl/aktualnosci/news,397224,nowy-rok-akademicki-pod-znakiem-nizu-demograficznego.html (dostęp: sierpień 2014).
  • Nowakowska A., 2009, Skuteczna kreatywność – case study akcji e-marketingowej dla Wyższych Szkół Bankowych, http://symetria.pl/blog/artykuly/skuteczna-kreatywnosc-case-study-akcjie-marketingowej-dla-wyzszych-szkol-bankowych (dostęp: sierpień 2014).
  • Wankel C., 2011, Higher Education Administration with Social Media, Emerald Group Publishing, Bingley, http://dx.doi.org/10.1108/S2044-9968(2011)0000002019.

Document Type

Publication order reference

Identifiers

YADDA identifier

bwmeta1.element.desklight-0f53e609-1416-43a1-9de5-2573c1b6d00d
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.