PL EN


2017 | 473 | 433-440
Article title

Wykorzystanie revenue management na przykładzie hotelu The Royal Park w Londynie

Content
Title variants
Languages of publication
PL EN
Abstracts
PL
Celem artykułu jest charakterystyka sposobu wykorzystania koncepcji revenue management w hotelu The Royal Park w Londynie. W pracy zastosowano trzy główne metody badawcze: analizę dokumentów, analizę pojedynczych przypadków oraz obserwację uczestniczącą. Badania zostały przeprowadzone w okresie od lipca 2015 do lutego 2016. W ramach polityki cenowej realizowanej w The Royal Park corocznie określana jest struktura cen oraz oferty promocyjne i pakiety. W hotelu obowiązuje 14 podstawowych stawek typu BAR, które stosowane są w zależności od stopnia wykorzystania miejsc noclegowych. Ceny na kolejne 90 dni aktualizowane są średnio dwa razy dziennie, a raz w tygodniu podejmowane są decyzje na temat polityki cenowej na kolejnych 6 miesięcy. Oferty specjalne udostępnione są na stronie internetowej hotelu przez cały rok. Wyjątek stanowią oferty i pakiety sezonowe, które pojawiają się na stronie do dwóch miesięcy przed terminem, którego dotyczą.
Keywords
Contributors
References
Document Type
Publication order reference
Identifiers
YADDA identifier
bwmeta1.element.desklight-16f32cf9-a02f-4431-bde8-4f720b799c92
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.