Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Warszawski. Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii
Journal
Studia Medioznawcze
Year
2019
Volume
---
Issue
1
Identifiers
Cover
Volume contents
1
article:
Skuteczne zarządzanie w kryzysie wizerunkowym na przykładzie marki Tiger
(
Tworzydło D.
), p. 1-14
article:
Dynamika i użytkownicy serwisów z petycjami online w Polsce
(
Miotk A.
), p. 15-28
article:
Odbiór fotografi i prasowej w kontekście teorii wizualnego alfabetyzmu (visual literacy)
(
Szylko-Kwas J.
), p. 29-41
article:
The Role of Academic Libraries in Scholarly Communication. A Meta-Analysis of Research
(
Mierzecka A.
), p. 42-55
article:
Informowanie o następstwach swoich publikacji jako sposób autopromocji nadawcy medialnego
(
Kaszewski K.
), p. 43-55
article:
Nlog, Prawda.org, Blog.art.pl Pierwsze niekomercyjne platformy blogowe w Polsce i ich wpływ na rozwój sieci blogów
(
Więckiewicz-Archacka M.
), p. 56-67
article:
Wizerunek Donalda Trumpa na polskojęzycznych profilach Twittera w dniu zwycięstwa w wyborach prezydenckich w USA
(
Rosińska K.
), p. 68-82
article:
Sprawozdanie z VI Międzynarodowej Naukowo-Praktycznej Konferencji „Komunikacja strategiczna w biznesie i w polityce” (STRATCOM-2018), Petersburg, Rosja, 22–23 listopada 2018
(
Podviazkina A.
), p. 83-87
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.