Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Rzeszowski
Journal
Edukacja-Technika-Informatyka
Year
2019
Volume
10
Issue
2
Identifiers
Cover
Volume contents
2
article:
EDUKACJA – TECHNIKA – INFORMATYKA
, p. 1
article:
MIĘDZYNARODOWA RADA NAUKOWA
, p. 2
article:
SPIS TREŚCI
, p. 3-6
article:
CONTENTS
, p. 7-10
article:
OD REDAKCJI
, p. 11
article:
EDITORIAL
, p. 12
article:
Perspektywa przypadkowych zdarzeń a umiejętności społeczne studentów kierunków nauczycielskich z różnym poziomem samooceny
(
KIRENKO J.
), p. 15-26
article:
Edukacyjny charakter losów ludzkich na podstawie metody biograficznej
(
KUZIN M.
), p. 27-32
article:
Błędy wychowawcze nauczycieli w opinii studentów
(
WRÓTNIAK J.
), p. 33-39
article:
Postawy nauczyciela wobec uczniów – dzieci znanych mu osób
(
BAŁAŻAK M.
), p. 40-44
article:
W kierunku nowoczesnej dydaktyki – Forum Twórczych Nauczycieli
(
MORAŃSKA D.
), p. 45-50
article:
Uwarunkowania skuteczności pracy współczesnego nauczyciela
(
MAMROŁ A.
), p. 51-56
article:
Dylematy nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w urzeczywistnianiu wartości moralnych
(
ZUBRZYCKA-MACIĄG T.
), p. 57-62
article:
Nauczyciel informatyki konstruktorem zadań dydaktycznych sprzyjających holistycznemu rozwojowi uczniów
(
MITERKA E.
,
MACIUK S.
), p. 63-68
article:
Czechia-Bavaria and Cross-Border Possibilities of Cooperation at the Faculty of Education in the Technical Field
(
ZADRAŽILOVÁ A.
,
SIMBARTL P.
,
KROTKÝ J.
), p. 69-72
article:
Pragmatyka nauczycielska w świetle ustaw i rozporządzeń ministerialnych z lat 1918–1939
(
KALINOWSKA-WITEK B.
), p. 73-79
article:
Monitorowanie procesu kształcenia ucznia – e-dziennik
(
PIECUCH A.
), p. 80-85
article:
O systemie szkolnym i edukacji ogólnotechnicznej niemieckojęzycznej społeczności kantonu Gryzonia
(
KRASZEWSKI K.
), p. 89-97
article:
Innovative Methods in Education Supporting Formative Assessment of Students within the Subject Technology in Elementary School
(
ĎURIŠ M.
), p. 98-103
article:
Konkurs twórczości technicznej z perspektywy 15 lat
(
MARSZAŁEK A.
), p. 104-109
article:
Edukacja techniczna małych dzieci
(
JELINEK J. A.
), p. 110-115
article:
Stracone pokolenie – młodość ryzykiem socjalnym?
(
DUDA M.
), p. 116-121
article:
Definiowanie siebie przez dziecko w procesie edukacji tożsamościowej
(
JUSZCZYK-RYGAŁŁO J.
), p. 122-127
article:
Didactic Potential of Excursion Method
(
KROTKÝ J.
,
FADRHONC J.
), p. 128-133
article:
Ochrona obszarów Natura 2000 w pobliżu miejsc wydobycia kopalin, na przykładzie żwirowni w Trzcianie k. Dukli
(
SOBCZYK W.
,
KOWALSKA A.
), p. 134-139
article:
Argumenty uzasadniające konieczność nauczania cybernetyki
(
WILSZ J.
), p. 140-147
article:
Ukraine in Modern International Relations: Eurasian Paradigm
(
KHVIST V.
), p. 148-154
article:
The Application of Computer Programs Supporting the Handwriting Expertise for Consultative Purposes and in Teaching the Forensic Science
(
GOC M.
,
SEMKÓW D.
), p. 157-164
article:
Implementation of Applied Training Techniques to the System of Postgraduate Education
(
RIDEI N.
,
BORDIUG N.
), p. 165-169
article:
Motivation for Learning English as a Second Language in Higher School: Comparative Analysis in Diachronic Aspect
(
MALYKHIN O.
,
ARISTOVA N.
), p. 170-175
article:
Dźwięk i krajobraz dźwiękowy w nagraniach historii mówionej – zagadnienia techniczne i badawcze
(
MACIĄG A.
,
LIPIŃSKI S.
), p. 176-182
article:
Robotyzacja procesów produkcyjnych z wykorzystaniem graficznych czujników wizyjnych w zadaniach edukacyjnych
(
ŁABA G.
,
TWARÓG B.
), p. 183-189
article:
Systemy sterowania we współczesnych przedsiębiorstwach – wymagania wobec absolwentów uczelni wyższych
(
ZAWADA P.
,
CHRZANOWSKI M.
), p. 190-196
article:
The Program of Professional Development for Psychology Students “My Career”
(
FILATOVA O.
,
FILATOV V.
), p. 197-199
article:
Social Development of Adolescents with Illegal Behaviour as a Problem of Preventive Pedagogy
(
USENKOVA E.
), p. 200-202
article:
Application of Probability Functions to Production Time Scheduling
(
KOVÁČIK P.
), p. 203-208
article:
Privacy, Education and Human Dignity
(
HILCENKO C.
,
TAUBMAN-BASSIRIAN T.
), p. 211-217
article:
Boty, trolle i fake news – uważaj, kto cię uczy!
(
BARON-POLAŃCZYK E.
), p. 218-226
article:
The Problem of Preservation of Personal Space in the Global Infromation Society
(
GALANT D.
,
KOVALEV E.
), p. 227-232
article:
Digital Literacy Development Through New Technologies for Measuring and Data Mining
(
AICHINGER D.
,
KROTKÝ J.
,
MACH P.
), p. 233-238
article:
Technology Addiction in Children
(
HILČENKO S.
,
JAKOVLJEVIĆ N.
), p. 239-244
article:
Czy młodzi ludzie potrafią korzystać z Internetu? Uwagi i spostrzeżenia
(
TECHMAŃSKA B.
), p. 245-251
article:
Models for Assesing the Level of Informatization of an Educational Institution
(
KOVALEV E.
,
KOVALEVA L.
), p. 252-256
article:
Zjawisko uzależnienia od smartfonu dzieci i młodzieży w świetle wybranej literatury
(
CZERSKI W. M.
), p. 257-263
article:
Cyberprzemoc w opiniach uczniów szkół średnich
(
BARTKOWICZ Z.
,
CHUDNICKI A.
), p. 264-269
article:
Manipulacja i perswazja w reklamie na stronach czasopism młodzieżowych
(
HALLADA M.
), p. 270-276
article:
Aplikacje mobilne w edukacji – potrzeba czy moda?
(
MUSIAŁ E.
), p. 277-283
article:
„Motyle” w sieci. Cechy i zachowania autorek blogów pro-ana
(
DZIUKIEWICZ J.
), p. 284-289
article:
Socjalizacja, używanie Facebooka a wyniki w nauce studentów
(
STAŚKO R.
), p. 290-296
article:
Zastosowanie gier komputerowych w procesie poszerzania umiejętności programistycznych wśród dzieci i młodzieży
(
GOSPODAREK K.
), p. 297-302
article:
Możliwości zastosowania oprogramowania Scilab do projektowania i modelowania sieci komputerowych
(
PASZKIEWICZ A.
,
WĘGRZYN J.
,
PĘKALA R.
), p. 303-311
article:
Aktywność pracy mózgu w procesie dydaktycznym w ujęciu badań elektroencefalograficznych
(
PRAUZNER T.
,
PRAUZNER M.
,
PRAUZNER K.
), p. 312-317
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.