PL EN


1999 | 2 | 209-221
Article title

Innowacja jako strategia wprowadzania nowego produktu (na przykładzie proszku do prania Perła)

Content
Title variants
EN
Innovation as a strategy of a product launching (example of washing powder "Perła")
Languages of publication
PL
Abstracts
PL
Artykuł analizuje innowacje jako strategię wprowadzania nowego produktu. Autorka charakteryzuje branżę chemii gospodarczej w Polsce. Proces rozwoju nowego produktu i jego wprowadzania na rynek przedstawia na przykładzie proszku do prania Perła.
EN
The paper analyses innovation as a strategy of launching a new product. It covers the characteristics of the household products sector in Poland. Main features of a new product and ways of its introduction on the market are presented basing on the example of the product called "Perła". The final conclusion says that innovation concerning a new product remains a crucial element of competition and contributes to a better economic efficiency of a company.
Year
Issue
2
Pages
209-221
Physical description
Dates
published
1999
Contributors
  • Małopolska Wyższa Szkoła Ekonomiczna, ul. Waryńskiego 14, 33-100 Tarnów
References
  • Kotler P., Marketing: analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Gebethner i S-ka, Warszawa 1994.
  • Kłeczek R. (red.), Marketing, jak to się robi, Ossolineum, Wrocław 1992.
Document Type
Publication order reference
Identifiers
YADDA identifier
bwmeta1.element.desklight-24250148-ddd4-43d5-a5ae-266123ed3a36
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.