PL EN


2014 | 5 | 1 | 31-37
Article title

Motywy podjęcia studiów na kierunku edukacja techniczno-informatyczna w różnych uczelniach

Content
Title variants
EN
Motives for undertaking studies on Education in Technology and Computer Science in several Polish universities
Languages of publication
PL EN
Abstracts
PL
W pracy przedstawiono wyniki badań motywów podjęcia studiów na kierunku Edukacja Techniczno-Informatyczna w kilku polskich uczelniach. Omówiono różne aspekty związane z wyborem studiów, zarówno czas podjęcia decyzji, wykorzystane źródła informacji, jak również motywy, jakimi kierowali się kandydaci wybierając uczelnię i kierunek studiów.
EN
The results of the research on motives for undertaking studies on Education in Technology and Computer Science in several Polish universities were presented at this article. Different aspects connected with choice of studies were discussed, among others time of making decision, used sources of information, motives by which candidates were guided choosing the university and field of study
Year
Volume
5
Issue
1
Pages
31-37
Physical description
Dates
published
2014
Contributors
References
  • Badania Ankietowe Online (2014), http://www.ebadania.pl (dostęp dn. 12.01.2014 r.).
  • Ciesielka M., Noworyta M. (2013), Motywy podjęcia studiów na kierunku Edukacja Techniczno-Informatyczna w AGH; „Education Technology Computer Science”, issue: 1/2013.
  • Dziewczyny na Politechniki – raport 2012 (2012), http://www.dziewczynynapolitechniki.pl (dostęp dn. 12.01.2014 r.). Kłyza W. (2014), Praca inżynierska, Kraków.
  • 50 szkół wyższych, których absolwenci są najbardziej poszukiwani przez pracodawców (edycja 2013) (2013), http://www.szkoly.wprost.pl (dostęp dn. 12.01.2014 r.).
  • Standardy kształcenia dla kierunku studiów: Edukacja Techniczno-Informatyczna (2010), Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Warszawa, http://www.nauka.gov.pl (dostęp dn. 12.01.2014 r.).
  • System informacji o szkolnictwie wyższym (POL-on) (2014), https://polon.nauka.gov.pl (dostęp dn. 12.01.2014 r.).
Document Type
Publication order reference
Identifiers
ISSN
2080-9069
YADDA identifier
bwmeta1.element.desklight-25b1a891-fd87-4724-8e87-06990864dfdb
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.