PL EN


2013 | 1 | 121-129
Article title

Interhomo

Content
Title variants
Languages of publication
EN
Abstracts
Keywords
Year
Issue
1
Pages
121-129
Physical description
Contributors
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
References
  • Jaworska-Witkowska M. (2009). Ku kulturowej koncepcji pedagogiki. Kraków: Oficyna Wydawnicza „Impuls”.
  • Kwieciński Z. (2000). Pedagogia przejścia i pogranicza. In: Tropy – ślady – próby. Studia i szkice z pedagogii pogranicza. Poznań – Olsztyn: Wydawnictwo Edytor.
  • Melosik Z., Szkudlarek T. (1998). Kultura, tożsamość i edukacja. Migotanie znaczeń. Kraków: Oficyna Wydawnicza „Impuls”.
  • Merton T. (1994). Zapiski współwinnego widza. Poznań: Dom Wydawniczy „Rebis”.
  • Mioduszewski M. (1971). Blok 16a. Kraków.
  • Mostwin D. (1985). Trzecia wartość. O formowaniu się nowej tożsamości polskiego emigranta w USA. Lublin: Redakcja Wydawnictw KUL.
  • Nalaskowski A. (2001). Barwy alternatyw edukacyjnych. in: Widnokręgi edukacji. Kraków: Oficyna Wydawnicza „Impuls”.
  • Rewers E. (2000). Nowe media – kultura niedokończonej translacji. Kultura Współczesna, 1.
  • Soniefeld H. (1993). La Liberte d’Apres J.J. Rousseau. Angers.
Document Type
Publication order reference
Identifiers
YADDA identifier
bwmeta1.element.desklight-27d5aea4-6168-4b38-b1af-83137af0db2d
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.