PL EN


2015 | 2(4) |
Article title

Social media i crowdsourcing nowymi kanałami partycypacji

Content
Title variants
EN
Social media and crowdsourcing as new channels for citizen participation
Languages of publication
PL
Abstracts
PL
Internet staje się miejscem nieograniczonych możliwości. To właśnie jego powszechność i liczba użytkowników sprawia, że jest to jedno z najpotężniejszych mediów. Social media oraz crowdsourcing mogą w realny sposób oddziaływać na politykę przestrzenną. Przykłady z różnych zakątków świata pokazują, że taka forma partycypacji staje się coraz powszechniejsza i skuteczniejsza.
Year
Issue
Physical description
Contributors
  • student Gospodarki Przestrzennej Wydziału Oceanografii i Geografii Uniwersytetu Gdańskiego.
References
Document Type
Publication order reference
Identifiers
YADDA identifier
bwmeta1.element.desklight-29627ff3-8fe7-4062-9218-509ee4a7030f
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.