Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Akademia Ignatianum w Krakowie, Instytut Nauk o Wychowaniu, ul. Kopernika 26, 31-501 Krakow, Poland
Journal
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce
Year
2016
Volume
11
Issue
2(40)
Identifiers
Cover
Volume contents
2(40)
article:
Kształtowanie podmiotowości ucznia w relacji do jego tożsamości
(
Juszczyk-Rygałło J.
), p. 13-24
article:
Indywidualność dziecka w obliczu obowiązku szkolnego
(
Dmitruk-Sierocińska K.
), p. 25-40
article:
Ewaluacja w szkole – w kierunku kontroli czy wspomagania?
(
Sury Z.
), p. 41-56
article:
Uczeń jako podmiot i przedmiot działalności nauczyciela
(
Szymańska M.
), p. 57-70
article:
Zasada partnerstwa edukacyjnego w edukacji wczesnoszkolnej
(
Karbowniczek J.
), p. 71-84
article:
„…i niech świat dla Ciebie zatańczy…” Wspieranie rozwoju ucznia poprzez stwarzanie mu drugiej szansy
(
Polak K.
), p. 85-96
article:
Uczeń zagrożony niedostosowaniem społecznym a profilaktyczne zadania szkoły
(
Kusztal J.
), p. 97-110
article:
Podejście Reggio Emilia jako doświadczenie edukacyjne oparte na partycypacji. O możliwym w przedszkolu przymierzu nauczycieli i rodziców
(
Maj A.
), p. 111-130
article:
Budowanie partnerstwa w relacji rodzic – nauczyciel z odwołaniem do tradycyjnych i współczesnych form pracy
(
Pulak I.
,
Szczotka M.
,
Szewczuk K.
), p. 131-150
article:
Realizacja podmiotowości we współpracy z rodzicami w montessoriańskich przedszkolach publicznych i niepublicznych – raport z badań
(
Surma B.
), p. 151-169
article:
Tendencje i kierunki zmian we współczesnej edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Recenzja książki: Współczesne trendy edukacji, red. Ewa Smak, Katarzyna Wereszczyńska, Anna Malec, Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego, Opole 2015, ss. 288.
(
Szczotka M.
), p. 173-176
article:
Współczesny badacz/pedagog/nauczyciel wobec dziedzictwa pedagogicznego Jana Władysława Dawida. RECENZJA KSIĄŻKI: Recepcja myśli pedagogicznej Jana Władysława Dawida w XX i XXI wieku, red. nauk. Stefania Walasek, Kamila Gandecka, ATUT, Wrocław 2015, ss. 243.
(
Topij-Stempińska B.
), p. 177-183
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.