Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Journal
Przegląd Socjologii Jakościowej
Year
2014
Volume
10
Issue
2
Identifiers
Cover
Volume contents
2
article:
CAQDAS – nowoczesne narzędzia wspomagania komputerowego w badaniach jakościowych
(
Niedbalski J.
), p. 6-11
article:
CAQDAS a badania jakościowe w praktyce
(
Bryda G.
), p. 12-38
article:
Badanie jakościowe w warunkach niedoszacowania czasu – czyli o konieczności „podążania na skróty”. Organizacja procesu badawczego pod kątem zastosowania komputerowego wsparcia analizy danych jakościowych
(
Brosz M.
), p. 40-58
article:
Zastosowanie oprogramowania Atlas.ti i NVivo w realizacji badań opartych na metodologii teorii ugruntowanej
(
Niedbalski J.
), p. 60-80
article:
Próba wykorzystania programu komputerowego QDA Miner do realizacji projektu badawczego „Cztery dyskursy o nowoczesności – modernizm peryferii na przykładzie Łodzi (XIX–XX wiek)”
(
Burski J.
,
Brzeziński K.
), p. 82-99
article:
Techniki językoznawstwa korpusowego wykorzystywane w krytycznej analizie dyskursu. Przegląd
(
Kamasa V.
), p. 100-117
article:
Analiza sentymentu – metoda analizy danych jakościowych. Przykład zastosowania oraz ewaluacja słownika RID i metody klasyfikacji Bayesa w analizie danych jakościowych
(
Tomanek K.
), p. 118-136
article:
Wykorzystanie oprogramowania R i RQDA w jakościowo-ilościowej analizie treści orzeczeń Trybunału Konstytucyjnego
(
Winczorek J.
), p. 138-161
article:
Organizacja procesu badawczego a oprogramowanie do organizacji wiedzy i zarządzania projektem badawczym
(
Głowacki K.
), p. 162-195
article:
Evernote: zastosowanie notatnika internetowego do badań jakościowych
(
Stachura K.
,
Piszek A.
), p. 196-210
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.