Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit https://bibliotekanauki.pl

PL EN


2014 | 2(213) | 267-271

Article title

Zadanie dla hermeneuty (recenzja z: Tomasz Gmerek. Edukacja i nierówności społeczne. Studium porównawcze na przykładzie Anglii, Hiszpanii i Rosji)

Content

Title variants

EN
A Task for a Hermeneut (review of: Edukacja i nierówności społeczne. Studium porównawcze na przykładzie Anglii, Hiszpanii i Rosji [Education and Social Inequalities. Comparative Study of England, Spain and Russia] by Tomasz Gmerek)

Languages of publication

PL

Abstracts

Keywords

Year

Issue

Pages

267-271

Physical description

Contributors

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika, Instytut Socjologii, ul. Fosa Staromiejska 1a, 87-100 Toruń

References

Document Type

Publication order reference

Identifiers

YADDA identifier

bwmeta1.element.desklight-2d027b57-84d5-4261-87b0-f99c8dab9603
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.