PL EN


Journal
2015 | 2 (48) | 131-134
Article title

XIX Warsztaty Metodologiczne im. Profesora Stefana Mynarskiego pt. „Wielowymiarowość i złożoność danych marketingowych. Wyzwania analityczne”, 11 maja 2015, Wrocław

Content
Title variants
Languages of publication
PL
Abstracts
PL
11 maja odbyły się XIX Warsztaty Metodologiczne im. Profesora Stefana Mynarskiego pt. „Wielowymiarowość i złożoność danych marketingowych. Wyzwania analityczne”. Organizatorem konferencji były Katedra Ekonometrii oraz Katedra Badań Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Patronat nad tegoroczną edycją Warsztatów Metodologicznych objął TAURON Dystrybucja Spółka Akcyjna.
Keywords
EN
Contributors
References
Document Type
Publication order reference
Identifiers
YADDA identifier
bwmeta1.element.desklight-2d2c0d16-f33b-4aaf-aee4-7808bfed615d
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.