PL EN


2009 | 5 | 55-67
Article title

Marketing polityczny a deformacja systemów demokratycznych

Authors
Title variants
Languages of publication
Abstracts
Keywords
Year
Volume
5
Pages
55-67
Physical description
Dates
published
2009
Contributors
References
  • Bartyzel J., Autorytaryzm, http://haggard.w.interia.pl/autorytaryzm.html.
  • Barwell C., ‘The Marketing Cencept’ In The Marketing of Industrial Products, London 1965.
  • Cichosz M., Metody analizy i diagnostyki rynku politycznego [w:] Marketing polityczny w teorii i praktyce, pod red. Jabłońskiego A.W., Sobkowiaka L., Wrocław 2002.
  • Dahl R.A., Democracy And Its Critics, New Haven 1991.
  • Dahl R.A., On Democracy, New Haven 2000.
  • Enelow J.M., Hinich M.J., The Spatial Theory of Voting. An Introduction, Cambidge 1984.
  • Estlund D.M., Democracy, London 2002.
  • Fukuyama F., Koniec historii, Poznań 2006.
  • Jankowski M., Cybernetyczny porządek polityczny, Warszawa 2005.
  • Kolczyński M., Wpływ metod marketingowych na transformację kultury politycznej, „Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie, z. X, 2003.
  • Kotler P., Marketing, analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Warszawa 1994.
  • Kotler P., Marketing, Warszawa 2005.
  • Sartori G., Teoria demokracji, Warszawa 1996.
  • Steinberg A., Political Campaign Management. A Systems Approach, Lexibgton-Toronto-London 1976.
  • Wiszniowski R., Marketing wyborczy, Warszawa-Wrocław 2000.
  • Wiszniowski R., Wprowadzenie do teorii marketingu politycznego [w:] Marketing polityczny w teorii i praktyce, pod red. Jabłońskiego A., Sobkowiaka L., Wrocław 2002.
Document Type
Publication order reference
Identifiers
ISSN
1896-4087
YADDA identifier
bwmeta1.element.desklight-3166bf7d-70ea-4feb-9223-9adf62d965ab
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.