Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
Journal
Przegląd Pedagogiczny
Year
2015
Volume
---
Issue
1
Identifiers
Cover
Volume contents
1
article:
Harvard University: polityka przyjęć na studia i regulowanie dynamiki dostępu
(
Gromkowska-Melosik A.
), p. 9-18
article:
Pupil self-assessment and assessment of the teacher – two closely related processes
(
Kratochvílová J.
), p. 19-29
article:
The way of life of prehistoric people as a source of environmental understanding of pupils of fourth grade primary school (the theoretical and empirical reflection of the educational programme)
(
Horká H.
,
Rodová V.
), p. 30-40
article:
Edukacja wczesnoszkolna – w stronę modelu partycypacyjnego
(
Nowak J.
), p. 41-50
article:
Praktyki pedagogiczne drogą do mistrzostwa w zawodzie nauczyciela
(
Sobieszczyk M.
,
Wojciechowska K.
), p. 51-60
article:
„Blisko, coraz bliżej” – o doświadczaniu rzeczywistości przyrodniczej przez dziecko w edukacji wczesnoszkolnej
(
Grabowska T.
), p. 61-69
article:
The level of reflection in the professional development of pre-primary teachers
(
Syslová Z.
), p. 73-84
article:
Od wiedzy do działania: praca zawodowa w doświadczeniach początkujących nauczycieli edukacji przedszkolnej
(
Grochowalska M.
), p. 85-97
article:
Integracja społeczności szkolnej w kontekście zaangażowania rodziców w edukację na poziomie klas niższych
(
Jakubowicz-Bryx A.
), p. 98-110
article:
Świadomość językowa uczniów klas trzecich szkoły podstawowej
(
Plieth-Kalinowska I.
), p. 111-118
article:
Problematyczne używanie Internetu przez młodzież i młodych dorosłych – przegląd narzędzi do przesiewowej oceny tego zjawiska
(
Jarczyńska J.
), p. 119-136
article:
Pomiar rozpowszechnienia używania substancji psychoaktywnych przez młodzież
(
Pisarska A.
,
Ostaszewski K.
), p. 137-151
article:
Diagnozowanie postaw uczniów wobec zachowań agresywnych
(
Herzberg M.
), p. 152-167
article:
Diagnoza FASD dla celów edukacyjnych i wychowawczych
(
Okulicz-Kozaryn K.
,
Borkowska M.
), p. 168-183
article:
Diagnoza pedagogiczna w metodycznym działaniu asystenta rodziny
(
Krasiejko I.
), p. 184-196
article:
Diagnoza i praca z dziećmi dotkniętymi przemocą seksualną
(
Kita S.
), p. 197-208
article:
Diagnozowanie kompetencji społecznej dzieci przedszkolnych – możliwości i ograniczenia
(
Kaszlińska K.
), p. 209-222
article:
Diagnoza potrzeb rodzin pacjentów w stanie wegetatywnym
(
Rębiałkowska-Stankiewicz M.
), p. 223-233
article:
Porównanie procedur analizy wyników uzyskanych za pomocą klasycznej techniki Moreno
(
Misiuk A.
), p. 234-249
article:
Poczucie sprawstwa rodziców w kontakcie z dzieckiem w wieku przedszkolnym – raport z badań
(
Poćwiardowska B.
), p. 250-262
article:
Konstrukcja kwestionariusza motywacji do nauki w oparciu o koncepcję Self-Determination Theory E. Deciego, R.M. Ryana
(
Góźdź J.
), p. 263-270
article:
Kwestionariusz Stylu Funkcjonowania – narzędzie do badania stylu twórczości dzieci i młodzieży
(
Gajda A.
), p. 271-285
article:
Profilowa diagnoza wyobraźni twórczej – prezentacja nowej koncepcji teoretycznej i narzędzia
(
Jankowska D. M.
), p. 286-300
article:
Twórcze i refleksyjne kształcenie pedagogów
(
Perkowska-Klejman A.
), p. 303-316
article:
Rola nowych mediów w randkowaniu adolescentów
(
Kacprzak K.
), p. 317-331
article:
Metafora w dyskursie edukacyjnym
(
Kotowska M.
), p. 335-344
article:
Ewa Anna Zwolińska (2014). Sposoby audiacji. O myśleniu muzycznym. Bydgoszcz: Wyd. UKW, ss. 191
(
Trzos P.
), p. 347-349
article:
Wanda Woronowicz (2014). Inspiracje edukacji refleksyjnej. Toruń: Wydawnictwo Edukacyjne Akapit, ss. 204
(
Sobieszczyk M.
), p. 350-353
article:
Edukacja dla przedsiębiorczości
(
Hicks S. R. C.
), p. 357-366
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.