Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Rzeszowski. Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego
Journal
Polityka i Społeczeństwo
Year
2014
Volume
---
Issue
4(12)
Identifiers
ISSN
1732-9639
Cover
Volume contents
4(12)
article:
PODEJŚCIE ZINTEGROWANE W REAGOWANIU KRYZYSOWYM
(
Brylonek M.
), p. 5-23 (19)
article:
MISJA WOJSK ISAF W AFGANISTANIE – ZAGROŻENIA TYPU „GREEN ON BLUE”
(
MACHNIAK A.
), p. 24-34 (11)
article:
MODEL WSPÓLNEGO SYSTEMU BEZPIECZEŃSTWA DOSTAW GAZU ZIEMNEGO W UNII EUROPEJSKIEJ. POSTULATY DE LEGE FERENDA
(
ZAJDLER R.
,
GAŁCZYŃSKI M.
), p. 35-48 (14)
article:
ZNACZENIE TERMINALI LNG NA WSPÓLNYM RYNKU ENERGII UE
(
RUSZEL M.
), p. 49-59 (14)
article:
STANOWISKO LUDWIGA VON MISESA WOBEC HISTORYCYZMU I EMPIRYZMU
(
SZABACIUK W.
), p. 60-69 (10)
article:
KATOLICYZM A LIBERALIZM. RECEPCJA LIBERALIZMU NA ŁAMACH WSPÓŁCZESNEJ, POLSKIEJ PRASY KATOLICKIEJ (WYBRANE ZAGADNIENIA)
(
Tasak A.
), p. 70-85 (16)
article:
NADZÓR PARTYJNY NAD PRZEMYSŁEM W DEKADZIE LAT 70. XX WIEKU. STUDIUM PRZYPADKU ZWCH „STILON” W GORZOWIE WLKP.
(
Trojecki M.
), p. 86-100 (15)
article:
SPOŁECZNO-POLITYCZNY SPÓR Z KOŃCA LAT 90. XX WIEKU NA TEMAT STREFY OCHRONNEJ PRZY MUZEUM AUSCHWITZ-BIRKENAU W OŚWIĘCIMIU I JEGO KONSEKWENCJE
(
Klima Z.
), p. 101-113 (13)
article:
BRUCE MADDY-WAITZMAN: THE BERBER IDENTITY MOVEMENT AND THE CHALLENGE TO NORTH AFRICA STATES, TEXAS UNIVERISTY PRESS, AUSTIN 2011
(
Kobis R.
), p. 114-119 (4)
article:
SPRAWOZDANIE Z KONFERENCJI „POLSKA I NIEMCY WOBEC PRZEMIAN NA UKRAINIE”, 24–25 PAŹDZIERNIKA 2014 ROKU, RZESZÓW
(
Furman W.
), p. 120-123 (4)
article:
SPRAWOZDANIE Z KONFERENCJI „POLITYKA BEZPIECZEŃSTWA W ŚWIETLE UWARUNKOWAŃ POLITYCZNYCH, GOSPODARCZYCH I SPOŁECZ-NYCH”, 10–11 CZERWCA 2014 ROKU, RZESZÓW
(
Pawlikowski G.
), p. 124-127 (3)
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.