PL EN


2019 | 17 | 329-332
Article title

Adult Literacies as Benefit for Inclusion and Equity/ALBIE – komunikat z realizacji projektu badawczego

Authors
Content
Title variants
Languages of publication
PL
Abstracts
Keywords
Year
Issue
17
Pages
329-332
Physical description
Contributors
  • Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie
References
  • Tomczyk Ł., Vanek B., Adults literacies as benefit for inclusion and equity: reports on young adults being NEETs: Estonia, Iceland, Poland and Slovakia, Pedagogical University of Cracow, Cracow 2017
  • Tomczyk Ł., Maćkowicz J., Wyżga O., Curyło-Sikora P., Pietryga-Szkarłat B., Mróz A., Duda A., Poza rynkiem pracy i systemem edukacyjnym. NEETs jako wyzwanie dla edukacji dorosłych, „Edukacja Ustawiczna Dorosłych” 2018, nr 4(103)
  • Tomczyk Ł., Maćkowicz J., Wyżga O., Curyło-Sikora P., Pietryga-Szkarłat B., Mróz A., Duda A., NEET – młodzi dorośli poza rynkiem pracy i systemem edukacyjnym, „Edukacja Ustawiczna Dorosłych” 2018, nr 1(78)
  • Tomczyk Ł., Vanek B., Pavlov I., Karikova S., Biresova B., & Kryston M., Critical thinking, problem-solving strategies and individual development assessment among NEETs – research conducted in Slovakia, Poland and Estonia, „International Journal of Lifelong Education” 2018, nr 1–18. doi:10.1080/02601370.2018.1550446
Document Type
Publication order reference
Identifiers
YADDA identifier
bwmeta1.element.desklight-34bc0ae3-90bf-4707-bae2-a3a907bf9851
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.