PL EN


2013 | 20 | 7 | 2-8
Article title

Czego na temat przedmiotu i zakresu nauki o marketingu można się dowiedzieć z definicji marketingu?

Authors
Content
Title variants
EN
What you could learn about the subject and scope of marketing science from the marketing definition?
Languages of publication
PL
Abstracts
PL
W artykule przedstawiono wnioski, jakie dla przedmiotu i zakresu nauki o marketingu wynikają z oficjalnej definicji marketingu AMA z 2007 r. Wskazano na znaczenie definicji marketingu z punktu widzenia tożsamości marketingu jako nauki oraz omówiono rolę, jaką spełnia ona z punktu widzenia umocnienia statusu marketingu jako dyscypliny naukowej.
EN
In the article some conclusions were presented, which for the subject and scope of marketing are coming out from official definition of AMA marketing, 2007. The definition of marketing was highlighted from the point of view of marketing identity as a science, and the role it has from the point of view of marketing status strengthening as a science discipline.
Year
Volume
20
Issue
7
Pages
2-8
Physical description
Dates
published
2013-07-20
Contributors
References
Document Type
Publication order reference
Identifiers
YADDA identifier
bwmeta1.element.desklight-35856ac5-6eb5-4085-8977-e2112bb687e9
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.