PL EN


2010 | 33 | 113-124
Article title

Znaczenie marketingu terytorialnego w rozwoju regionu

Content
Title variants
Languages of publication
PL
Abstracts
PL
Marketing terytorialny jest specjalistycznym ujęciem w teorii marketingu ukierunkowanym na jednostkę samorządu terytorialnego różnych szczebli. Marketing ten ma za zadanie kształtowanie konkurencyjności regionu w stosunku do innych regionów w ramach gospodarki rynkowej. Artykuł stanowi całościowe spojrzenie na problem kształtowania i rozwoju marketingu terytorialnego.
Contributors
  • Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach
References
Document Type
Publication order reference
Identifiers
YADDA identifier
bwmeta1.element.desklight-35ca9c76-40f7-4830-8f65-8ffa3d4f4ff3
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.