Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur
Journal
Handel Wewnętrzny
Year
2017
Volume
---
Issue
1 (366)
Identifiers
ISSN
0438-5403
Cover
Volume contents
1 (366)
article:
Przywiązanie i zaangażowanie mieszkańców jako czynniki wpływające na poziom satysfakcji klientów z usług jednostek samorządu terytorialnego
(
Błoński K.
), p. 5-15
article:
Destimulants for Activities Supporting Development of Employees’ Competencies at Retail Trade Enterprises
(
Cyrek P.
), p. 16-29
article:
Mechanisms of Remittances Influence on the Economy of Ukraine
(
Lastovetska R.
), p. 30-40
article:
Ukierunkowana rynkowo uczelnia w kontekście zagrożeń wynikających z procesu mcdonaldyzacji
(
Pabian A.
), p. 41-55
article:
External academic mobility of students: case for Ukraine
(
Rodchenko V.
,
Rekun G.
,
Prus Y.
), p. 56-68
article:
Patient service as a component of assessing health care system’s performance – conceptual framework
(
Rudawska I.
,
Torbé B.
), p. 69-79
article:
Wymiary kapitału marki jako moderatory związku pomiędzy kapitałem marki bazującym na konsumencie i skłonnością konsumenta do angażowania się w treści związane z marką w mediach społecznościowych
(
Schivinski B.
,
Łukasik P.
), p. 80-90
article:
Czynniki determinujące decyzje rodzinnych wyjazdów turystycznych w opinii młodzieży ponadgimnazjalnej
(
Smoleńska O.
,
Kosmaczewska J.
,
Barczak M.
), p. 91-107
article:
Business Cooperation of Ukrainian Enterprises: Interpretation of Historical Factors, Characteristics of Relations and Operating Conditions
(
Struk N.
), p. 108-118
article:
Innovations in Human Resource Management through the Creation of Sustainable Staff Members
(
Trojanowski T.
), p. 119-128
article:
The Subjective Dimension of Quality of Life of People Aged 65+ in Poland – the Selected Aspects
(
Zalega T.
), p. 129-142
article:
Food-Related Lifestyles (FRL) i zachowania reklamacyjne polskich konsumentów
(
Balon U.
), p. 143-155
article:
Tri-City Consumers Attitudes towards Eating Edible Insect as an Alternative Source of Food
(
Bartkowicz J.
), p. 156-166
article:
Opinie młodych konsumentów na temat oznakowania opakowań kawy i herbaty
(
Dmowski P.
,
Marjańska E.
), p. 167-179
article:
Food-Related Lifestyles (FRL) a segmentacja konsumentów usług gastronomicznych
(
Dziadkowiec J.
), p. 180-191
article:
Consumers’ approach regarding the offer of innovative food products on the example of pasta
(
Jeżewska-Zychowicz M.
,
Sajdakowska M.
,
Jarossova M.
), p. 192-202
article:
Wpływ poziomu cen i strategii cenowych na zachowania konsumentów na rynku żywności
(
Kowalczuk I.
,
Maciąg A.
), p. 203-215
article:
Consumer Attitudes and Behaviour Towards Energy Drinks
(
Kozirok W.
), p. 216-229
article:
Cultural Behaviour Determinants of the Global Consumer
(
Meyer M.
), p. 230-239
article:
Sposoby zaspokajania potrzeb kulturalnych w różnych typach gospodarstw domowych w Polsce
(
Murawska A.
), p. 240-255
article:
Żywność prozdrowotna w opinii i zachowaniach konsumentów
(
Okoń D.
,
Kowrygo B.
,
Rejman K.
), p. 256-272
article:
Determinanty zachowań konsumenckich na trójmiejskim rynku win
(
Przybyłowski P.
,
Śniegocka-Dworak M.
,
Sitkiewicz J.
), p. 273-285
article:
Nowe wzorce konsumpcji w zachowaniach polskich konsumentów
(
Radziszewska A.
), p. 286-297
article:
Wybrane zachowania konsumentów na rynku kawy z automatów vendingowych
(
Rój A.
), p. 298-306
article:
Standardy obsługi klienta w opinii klientów i pracowników galerii handlowych Trójmiasta
(
Rybowska A.
,
Newerli-Guz J.
,
Schneiderová A.
), p. 307-318
article:
Zachowania konsumenta wobec żywności funkcjonalnej i wysokosycącej
(
Skotnicka M.
,
Platta A.
), p. 319-328
article:
Bezpieczeństwo informacyjne – nowe kryterium jakości żywności w komunikacji rynkowej z konsumentem
(
Śmiechowska M.
,
Filip Kłobukowski F.
), p. 329-339
article:
Zachowania konsumentów na rynku luksusowej odzieży i akcesoriów
(
Stachowiak M.
), p. 340-353
article:
Wpływ rodzaju i lokalizacji turystycznego obiektu noclegowego na charakter oferty gastronomicznej i jej wykorzystanie na przykładzie województwa podlaskiego
(
Świstak E.
,
Sadkowska S.
), p. 354-367
article:
Attitudes of elderly people towards new and unfamiliar food
(
Tańska M.
,
Babicz-Zielińska E.
,
Chaillot A.
), p. 368-376
article:
Preferencje konsumentów wobec innowacyjnych chrupek ekstrudowanych
(
Krzyszczuk A.
,
Kosicka-Gębska M.
,
Jeznach M.
,
Gębski J.
), p. 377-386
article:
Ocena wiedzy mieszkańców Trójmiasta na temat prawa do reklamacji – badania pilotażowe
(
Wierzowiecka J.
,
Specht A.
), p. 387-400
article:
Uwarunkowania decyzji nabywczych na rynku żywności regionalnej i tradycyjnej
(
Wilczyńska A.
), p. 401-412
article:
A comparative analysis of the determinants of behaviours of polish and german consumers aged 55+ in the innovative food market
(
Zabrocki R.
), p. 413-423
article:
Honey market in the opinion of young consumers
(
Żak N.
), p. 424-438
article:
Sprawozdanie z konferencji naukowej pt. Handel wewnętrzny w latach 2011-2016 oraz uwarunkowania i scenariusze rozwoju handlu w perspektywie 2020 roku
(
Tajer S.
), p. 439-443
article:
Magdalena Sobocińska, Uwarunkowania i perspektywy rozwoju orientacji rynkowej w podmiotach sfery kultury, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Seria: Monografie i Opracowania nr 259, Wrocław 2015, ss. 387
(
Mróz B.
), p. 444-447
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.