Search
Browse
About
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Akademia Ignatianum w Krakowie, Instytut Nauk o Wychowaniu, ul. Kopernika 26, 31-501 Krakow, Poland
Journal
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce
Year
2018
Volume
13
Issue
2(48)
Identifiers
Cover
Volume contents
2(48)
article:
Introduction
(
Szymańska M.
), p. 7
article:
Wstęp
(
Szymańska M.
), p. 7-8
article:
Bariery w pracy nauczycieli oraz innowatorów edukacyjnych na podstawie wyników badań pedagogicznych
(
Modrzejewska-Świgulska M.
,
Chmielińska A.
), p. 13-26
article:
W poszukiwaniu ciekawych programów rozwijania aktywności twórczej dzieci
(
Marek E.
), p. 27-44
article:
Twórczość nauczyciela-wychowawcy jako istotny warunek procesu równania szans w dostępie do kształcenia dziecka z rodziny ubogiej
(
Cęcelek G.
), p. 45-59
article:
Arteterapia i edukacja twórcza w praktyce wychowawczej placówki socjalizacyjnej
(
Bejger H. A.
), p. 61-88
article:
Spontaniczne aktywności dzieci jako proces twórczy
(
Lewandowska D.
,
Lipka K.
), p. 89-106
article:
Rozumienie i istota twórczości językowej dzieci
(
Żernik K. B.
), p. 108-121
article:
Współczesna twórczość muzyczna w edukacji estetycznej dzieci – punkt widzenia pedagoga, animatora, kompozytora
(
Sasin M.
), p. 123-138
article:
Zdolności muzyczne ustabilizowane a imitacja i improwizacja rytmiczna w metrum dwudzielnym studentów wczesnej edukacji w badaniach własnych
(
Kołodziejski M.
), p. 139-164
article:
Kompetencje plastyczne dzieci 4- i 5-letnich – raport z badań
(
Szczotka M.
,
Szewczuk K.
), p. 165-182
article:
Lalka w teatrze lalek
(
Tomaszewska E.
), p. 183-194
article:
Quel temps fait-il? Scenariusz zajęć j. francuskiego o pogodzie dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym
(
Wierzchosławska A.
), p. 197-201
article:
Kreatywny nauczyciel – kreatywny uczeń [I. Adamek, J. Bałachowicz (red.), Kompetencje kreatywne nauczyciela wczesnej edukacji dziecka, Wydawnictwo Impuls, Kraków 2013]
(
Sikorska J.
), p. 205-209
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.