PL EN


2014 | 2(47) | 57-68
Article title

CRM – systemy informatyczne wspierające proces obsługi klienta

Authors
Content
Title variants
EN
CRM - the role of IT in customer service
Languages of publication
PL
Abstracts
PL
Każda organizacja poszukuje sposobu na skuteczne zorganizowanie procesu sprzedaży i obsługi klienta. Stara się sprostać oczekiwaniom i wymaganiom klienta odnośnie swoich produktów i usług. Referat porusza zagadnienia dotyczące informatycznych systemów klasy CRM, samej filozofii CRM i ich wsparcia dla obsługi klienta. Ponadto zostaną przedstawione procesy CRM, systemy CRM w polskich realiach oraz sposoby doboru systemu klasy CRM.
EN
Every organization is looking for a way to organize the sales and customer service process effectively. It is trying to meet the expectations and requirements of its customers regarding their products and services. The paper discusses the issues relating to CRM information systems, the philosophy of CRM and customer service support. In addition, CRM processes, CRM systems in the Polish reality and method of selecting a CRM system will be presented.
Year
Issue
Pages
57-68
Physical description
References
Document Type
Publication order reference
Identifiers
YADDA identifier
bwmeta1.element.desklight-465016f3-e1a2-49b5-94fc-17d54162ca3a
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.