Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Journal
Społeczeństwo i Ekonomia
Year
2014
Volume
---
Issue
2 (2)
Identifiers
ISSN
2353-8937
Cover
Volume contents
2 (2)
article:
Konsola była kiedyś stołem, czyli o wątkach przeszłości w mieszkaniu estetycznym
(
Biskupska K.
), p. 7-22
article:
Tendencje zmian szkolnictwa wyższego na świecie w warunkach globalizacji
(
Hajduk A.
), p. 23-33
article:
System wartości menedżerów i pracowników niższego szczebla w świetle badań porównawczych
(
Haromszeki Ł.
,
Jarco P.
), p. 34-50
article:
Kulturowe wartości szwedzkiego państwa dobrobytu w świetle wybranych typologii kultury
(
Kościewicz D.
), p. 51-63
article:
Wartość jako kluczowe pojęcie w dziedzinie nauk ekonomicznych
(
Lewicka H.
), p. 64-72
article:
Polskie koncepcje wzajemności. Wybrane problemy
(
Łukaszyński J.
), p. 73-90
article:
Wykorzystanie potencjału zawodowego osób starszych – polska perspektywa
(
Niewiadomska A.
), p. 91-106
article:
Brytyjska New Labour Party a komunitaryzm
(
Płachciak A.
), p. 107-123
article:
Dotacja do zatrudnienia i jej rola w kształtowaniu zmian zatrudnienia osób niepełnosprawnych w zakładach pracy chronionej
(
Politaj A.
), p. 124-134
article:
Definiowanie kapitału społecznego i jego pomiar
(
Raczkowska M.
), p. 135-146
article:
Zaangażowanie podmiotów ekonomii społecznej w działania z zakresu promocji zdrowia
(
Sobczyk K.
), p. 147-157
article:
Dyskurs feministyczny w popularnej prasie kobiecej
(
Urbaniuk W.
), p. 158-172
article:
Czynniki higieny i motywacji w organizacji − badania w przedsiębiorstwie komunikacyjnym
(
Wysocki S.
), p. 173-190
article:
Oczekiwania pracowników posiadających wyższe wykształcenie wobec systemu motywowania w organizacji
(
Wysocki S.
), p. 191-207
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.