Title variants
The quality of teaching and the use of e-learning in higher education – pilot evaluation studies
Languages of publication
Abstracts
W artykule omówiono oczekiwania wobec struktur e-kursów stanowiących konstruktywistyczne środowisko uczenia się współczesnego studenta wynikające z badań prowadzonych wśród studentów Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej.
The article discusses the expectations of the structures of e-courses, which are constructivist learning environment of the modern student, arising from research conducted among the students of the Academy of Business in Dąbrowa Górnicza.
Publisher
Journal
Year
Volume
Issue
Pages
284-289
Physical description
Dates
published
2014
Contributors
author
References
- Mokwa-Tarnowska I. (2014), Struktury wsparcia a efektywność kształcenia w środowisku e-learningowym, „E-mentor”, nr 2(54), http://www.e-mentor.edu.pl/mobi/artykul/index/numer/ 54/id/1100 (dostęp: 15.04.2014).
- śylińska M. (2013), Neurodydaktyka. Nauczanie i uczenie się przyjazne mózgowi, Toruń.
Document Type
Publication order reference
Identifiers
ISSN
2080-9069
YADDA identifier
bwmeta1.element.desklight-4a9b0c35-f9a1-44f3-b0e6-fabaa184533e