Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Journal
Acta Polono-Ruthenica
Year
2017
Volume
---
Issue
22/3
Identifiers
Cover
Volume contents
22/3
article:
Sposoby identyfikacji osób w księgach metrykalnych parafii prawosławnych na Kujawach Wschodnich i ziemi dobrzyńskiej na przełomie XIX i XX wieku
(
Duszyński-Karabasz H.
), p. 7-19
article:
Wychowanie młodzieży w ruskojęzycznych drukach bazyliańskich
(
Getka J.
), p. 21-35
article:
Wspomnienia polskich dyplomatów jako źródło w badaniu stosunków polsko-rosyjskich po 1989 roku
(
Urbański F.
), p. 36-48
article:
Карнавальний топос маски у романах Вiтольда Гомбровича Фердидурке та Гео Шкурупiя Дверi в день
(
Журба С.
), p. 51-59
article:
Кризис советского метанарратива (современная ситуация восточнославянских литератур)
(
Poliszczuk J.
), p. 61-72
article:
Polskie akcenty w publicystyce Aleksandra Sołżenicyna
(
Siemianowska I.
), p. 73-82
article:
Polski Wykop, czyli Wschód Andrzeja Stasiuka
(
Sienkiewicz M.
), p. 83-91
article:
Ukraińskie frazeologizmy w polskim przekładzie Piotra Kuprysia Eneidy Iwana Kotlarewskiego
(
Czetyrba-Piszczako M.
), p. 109-121
article:
Przekład realiów kulturowych w rosyjskiej powieści kryminalnej (na materiale utworów Aleksandry Marininy w tłumaczeniu Elżbiety Rawskiej i Aleksandry Stronki)
(
Letka-Spychała O.
), p. 123-132
article:
Twórczość pisarzy pierwszej fali emigracji rosyjskiej w przekładach Juliana Tuwima
(
NDiaye I. A.
), p. 133-143
article:
Rosyjskie piśmiennictwo naukowe z zakresu przekładoznawstwa. Rzecz o monografii bibliograficznej Ewy Konefał pt Przekładoznawstwo rosyjskie. T. 1: Autoreferaty dysertacji 1937–2015 (Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk 2016)
(
Wojan K.
), p. 174-160
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.