Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Pedagogium Wyższa Szkoła Nauk Społecznych w Warszawie
Journal
Pedagogika Społeczna
Year
2015 (R. XIV)
Volume
---
Issue
2(56)
Identifiers
ISSN
1642-672X
Cover
Volume contents
2(56)
article:
Pedagogika społeczna wobec bierności, bezczynności i bezradności w doświadczeniu indywidualnym i społecznym
(
Modrzewski J.
), p. 9-23
article:
Postanimacja w postdemokracji
(
Mendel M.
), p. 25-37
article:
Pedagogika społeczna w Polsce z perspektywy zjazdów pedagogicznych
(
Smolińska-Theiss B.
), p. 39-51
article:
Rozwój osób dorosłych w świetle teorii konstruktywistyczno-rozwojowej
(
Kielar M. B.
), p. 53-70
article:
Społeczne i wychowawcze zasoby odpoczynku
(
Żywczok A.
), p. 71-86
article:
Rodzina w konflikcie normatywnych paradygmatów oraz nowych faktów społecznych
(
Bernasiewicz M.
), p. 87-100
article:
Kategoria „środowisko” w badaniach nad rodziną w polskiej pedagogice społecznej – tradycja i nowe kierunki
(
Wiatr M.
), p. 101-110
article:
Korepetycje jako obrona klas średnich przed deklasacją społeczną na przykładzie społeczności regionalnej Podkarpacia
(
Długosz P.
), p. 111-129
article:
Rodzina w percepcji i doświadczeniach młodzieży prawidłowo i wadliwie przystosowanej – analiza porównawcza
(
Wysocka E.
,
Ostafińska-Molik B.
), p. 131-154
article:
Edukacja tanatologiczna – współczesne wyzwanie
(
Sielicka E.
), p. 155-165
article:
Dzieci-uchodźcy w Polsce. Doświadczenia studentów-wolontariuszy w pracy z rodziną czeczeńską
(
Januszewska E.
), p. 167-178
article:
Powrót do wspólnoty miejsca i ludzi – zadanie współczesnej edukacji
(
Łaguna-Raszkiewicz K.
), p. 179-187
article:
Studenci medycyny a zdrowy styl życia
(
Lipka A.
,
Janiszewski M.
,
Musiałek M.
,
Dłużniewski M.
), p. 189-203
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.