Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Warszawski. Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii
Journal
Studia Medioznawcze
Year
2019
Volume
---
Issue
2
Identifiers
ISSN
ISSN 2451-1617
DOI
10.33077/uw.24511617.ms.2019.2
Cover
Volume contents
2
article:
Media i komunikowanie społeczne: federacja, ale jaka? Dalsze pytania o przyszłość dyscypliny
(
Lisowska-Magdziarz M.
), p. 118-129
article:
Analiza danych biometrycznych reakcji okoruchowych i mimicznych na archiwalny plakat propagandowy
(
Szurmiński Ł.
,
Kisilowska M.
), p. 130-146
article:
Reklama nieetyczna – studium przypadku Reserved („Polish boy wanted”)
(
Barczyk-Sitkowska A.
), p. 147-159
article:
Komunikacja sponsoringowa w Polsce podczas piłkarskich Mistrzostw Świata w 2018 roku
(
Kończak J.
), p. 160-172
article:
Równość płci w ustawodawstwie medialnym. Przypadki Hiszpanii i Polski
(
Głuszek-Szafraniec D.
,
Brzoza K.
), p. 173-187
article:
Интерсемиотический анализ механизмов креации медиаобраза России на обложках избранных польских общественно-политических журналов
(
Sładkiewicz Ż.
), p. 188-204
article:
Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej „Współczesne Media XI. Przemoc w Mediach”, Lublin, 9–10 maja
(
Podviazkina A.
), p. 205-208
article:
Sprawozdanie z konferencji „Obrazy i słowa przemocy we współczesnych mediach”, Kraków, 4–5 czerwca 2019
(
Kononiuk T.
,
Wasilewski J.
), p. 209-211
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.