PL EN


2013 | 2 | 6 | 172-185
Article title

Sprawozdawczość biznesowa wobec założeń teorii agencji

Authors
Content
Title variants
EN
Business reporting in view of the agency theory
Languages of publication
PL
Abstracts
PL
Celem artykułu jest prezentacja zakresu oraz struktury nowego narzędzia komunikacji, jakim jest komentarz zarządu. W artykule przedstawiono koncepcję wykorzystania komentarza zarządu do niwelowania problemu agencji. W ramach artykułu autor zaprezentował najważniejsze spostrzeżenia dotyczące ewolucji sprawozdawczości finansowej oraz biznesowej. Ważnym elementem artykułu jest prezentacja nowego ujęcia sprawozdawczości biznesowej.
Year
Volume
2
Issue
6
Pages
172-185
Physical description
Contributors
author
  • Dr, Katedra Rachunkowości, Wydział Zarządzania, Uniwersytet Łódzki, ul. Matejki 22/26, 90-237 Łódź
References
Document Type
Publication order reference
Identifiers
YADDA identifier
bwmeta1.element.desklight-5865597b-0d19-43aa-8656-aec1628649af
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.