Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Towarzystwo Naukowe KUL
Journal
Roczniki Pedagogiczne
Year
2018
Volume
10(46)
Issue
2
Identifiers
Cover
Volume contents
2
article:
Paradygmaty dydaktyki akademickiej - analiza wybranych podejść
(
Sajdak-Burska A.
), p. 9-29
article:
Wybrane zagadnienia teoretycznych podstaw dydaktyki na Słowacji
(
Akimjak A.
,
Tisovičová A.
), p. 31-48
article:
Didactique et Sociologie, deux sciences pour appréhender le rapport aux savoirs de l'apprenant
(
Nafti-Malherbe C.
,
Jurado M.-L.
), p. 49-59
article:
Teoria kształcenia w przestrzeni medialnej – między tradycją a zmianą
(
Borawska-Kalbarczyk K.
), p. 61-73
article:
Dydaktyczny wymiar integralnego rozwoju i wychowania osoby ucznia w świetle koncepcji Stefana Kunowskiego i Podstawy programowej
(
Chałas K.
), p. 75-102
article:
Szansa uczenia się innowacyjnego w świetle Podstawy programowej edukacji wczesnoszkolnej
(
Pawłowska S.
), p. 103-113
article:
Approche actionnelle : la pédagogie de projet dans l’apprentissage des langues vivantes étrangères dans le milieu scolaire en France
(
Billerey B.
), p. 115-130
article:
Edukacja na zewnątrz. Wielość perspektyw, podejść, głosów
(
Parczewska T.
), p. 131-145
article:
Nauczanie wielozmysłowe jako strategia wspierająca sensoryczne preferencje percepcyjne uczniów
(
Zińczuk M.
), p. 147-160
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.