Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Wydział Studiów Międzynarodowych i Politycznych Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Polska Akademia Umiejętności
Journal
Studia Migracyjne - Przegląd Polonijny
Year
2014
Volume
40
Issue
2(152)
Identifiers
Cover
Volume contents
2(152)
article:
PRZEWAGA CZYNNIKÓW „WYPYCHAJĄCYCH” Z KRAJU ODPŁYWU NAD „PRZYCIĄGAJĄCYMI” DO KRAJU NAPŁYWU, NIE SPRZYJA EMIGRACJOM PEŁNYM. TYMCZASOWOŚĆ JAKO EGZYSTENCJALNA KATEGORIA CZASU
(
Terelak A.
), p. 9-24
article:
PROBLEMOWY WYMIAR EMIGRACYJNEJ TYMCZASOWOŚCI
(
Kołodziejczak S.
), p. 25-40
article:
PRACA I RODZINA: ROZWAŻANIA POLAKÓW MIESZKAJĄCYCH W NORWEGII O POWROCIE DO KRAJU
(
Bivand Erdal M.
), p. 41-64
article:
POLSCY IMIGRANCI W IRLANDII: FORMY ŻCIA MAŁŻEŃSKO-RODZINNEGO ORAZ PRZEKSZTAŁCENIA FUNKCJI RODZINY
(
Lisak M.
), p. 65-82
article:
INDYWIDUALNY BILANS KORZYŚCI I STRAT NA PRZYKŁADZIE SYTUACJI ZAWODOWEJ EMIGRANTÓW POLSKICH W AUSTRII
(
Czakon D.
), p. 83-104
article:
WSPÓŁCZESNA POLSKA EMIGRACJA W STANACH ZJEDNOCZONYCH: SKALA, ROZMIESZCZENIE PRZESTRZENNE, PRZYCZYNY WYJAZDÓW
(
Fiń A.
), p. 105-130
article:
ODTWARZANIE BARIER MIGRACYJNYCH W WARUNKACH KRYZYSU EKONOMICZNEGO
(
Smolarkiewicz E.
), p. 131-150
article:
POLITYKA INTEGRACYJNA IMIGRANTÓW NA POZIOMIE LOKALNYM NA PRZYKŁADZIE WYBRANYCH MIAST W NIEMCZECH I WIELKIEJ BRYTANII
(
Jaczewska B.
), p. 151-176
article:
MIĘDZY DOMEM A SZKOŁĄ. DZIECI MIGRANTÓW W SYSTEMIE EDUKACYJNYM. KONTEKST NORWESKI.
(
Ślusarczyk M.
,
Nikielska-Sekuła K.
), p. 177-202
article:
PRAKTYKOWANIE BIAŁORUSKOŚCI W STRATEGIACH RODZICIELSKICH MIGRANTÓW
(
Dolińska A.
), p. 203-218
article:
IZABELA GRABOWSKA-LUSIŃSKA, MIGRANTÓW ŚCIEŻKI ZAWODOWE BEZ GRANIC, WYDAWNICTWO SCHOLAR, WARSZAWA, 2012
, p. 219-224
article:
AGNIESZKA BIELAWSKA, CHANGING POLISH IDENTITIES – POST-WAR AND POST-ACCESSION POLISH MIGRANTS IN MANCHESTER, WYDAWNICTWO PETER LANG, OXFORD & BERN, 2012
, p. 225-228
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.