Title variants
Support for Formal Education with the Use of Non-Formal Education – Interactive Workshops
Languages of publication
Abstracts
W artykule przedstawiono potrzebę kształcenia dzieci i młodzieży przy wykorzystaniu edukacji pozaformalnej jako środowiska, w którym mogą być mocno motywowane i zainteresowane zgłębianiem wiedzy z różnych kategorii poprzez wykorzystanie nowoczesnych technologii. W artykule przedstawiono także jeden ze sposobów realizacji edukacji pozaformalnej – poprzez warsztaty interaktywne.
The article presents the need to educate children and young people through the use of non-formal education as an environment in which they can be heavily motivated and interested in exploring knowledge from different categories through the use of modern technology. The article also presents one way of implementing non-formal education through interactive workshops.
Publisher
Journal
Year
Volume
Issue
Pages
46+50
Physical description
Dates
published
2017
Contributors
author
- Uniwersytet Rzeszowski, Wydział Pedagogiczny, Zakład Dydaktyki i Systemów Edukacyjnych, Polska
References
- Falk, J., Dierking, L. (2010). School is Not where Most Americans Learn Most of Their Science. American Scientist the Magazine of Sigma Xi, The Scientific Research Society, 98, 487–493.
- http://www.explores.pl/?definicja-placowki-edukacji-interaktywnej (19.05.2017).
- http://www.ibe.edu.pl/pl/media-prasa/aktualnosci-prasowe/353-nowe-technologie-moga-pomoc-sie- -uczyc-ale-i-moga-zaszkodzic (19.05. 2017).
- Kurzępa, J. (2004). O potrzebie komplementarności w edukacji formalnej i nieformalnej: aplikacje teoretyczno-praktyczne. W: Doświadczać uczenia. Materiały pokonferencyjne (s. 45–52).
- Słownik podstawowych terminów dotyczących krajowego systemu kwalifikacji (2014). Warszawa: Instytut Badań Edukacyjnych.
- Walat, W. (2007). Edukacyjne zastosowania hipermediów. Rzeszów: Wyd. UR.
Document Type
Publication order reference
Identifiers
YADDA identifier
bwmeta1.element.desklight-5cd78536-7001-4dd6-bff1-ceefe0c8163f