Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur
Journal
Handel Wewnętrzny
Year
2018
Volume
---
Issue
4 (375) tom I
Identifiers
ISSN
0438-5403
Cover
Volume contents
4 (375) tom I
article:
Wyznaczniki innowacji opakowaniowych produktów farmaceutycznych OTC
(
Ankiel M.
,
Kosiór M.
), p. 5-16
article:
Rola innowacji w procesie zakupowym przedsiębiorstw
(
Antonowicz M.
,
Gonsior T.
), p. 17-26
article:
Young Consumers’ Attitude towards Mobile Applications – a Comparative Analysis between Countries
(
Bilińska-Reformat K.
,
Stefańska M.
), p. 27-41
article:
Uwarunkowania znajomości unijnego logo rolnictwa ekologicznego wśród polskich konsumentów
(
Bryła P.
), p. 42-52
article:
Proces zarządzania marką korporacyjną: ramy analityczne oraz zagadnienia dla dalszych badań
(
Chmielewski K.
), p. 53-64
article:
Marki własne sieci handlowych jako instrument strategii marketingowych wiodących detalistów
(
Ciechomski W.
), p. 65-78
article:
Factors Motivating Customers from Poland, Lithuania and Latvia to Shop Online – a Comparative Analysis
(
Glińska E.
,
Ryciuk U.
), p. 79-88
article:
Creating Hotel Services from a Perspective of Extraordinary Customer Experience
(
Gołąb-Andrzejak E.
,
Gębarowski M.
), p. 89-100
article:
Consumers’ Perception of Risks to the Development of Sustainable Consumption
(
Goryńska-Goldmann E.
,
Poloreczki Z.
), p. 101-109
article:
Rozwój handlu internetowego i jego uwarunkowania – perspektywa oferenta i nabywcy
(
Gregor B.
,
Kalińska-Kula M.
), p. 110-120
article:
Wiedza żywieniowa rodziców a spożycie mleka i produktów mlecznych przez dzieci w wieku przedszkolnym
(
Harton A.
,
Giżyńska A.
,
Myszkowska-Ryciak J.
), p. 121-135
article:
Wartość dla klienta jako determinanta lojalności na rynku pasażerskich usług lotniczych
(
Iwińska-Knop K.
,
Szymczak A.
), p. 136-144
article:
Postrzeganie żywności prozdrowotnej przez osoby starsze w świetle badań
(
Jędrusek-Golińska A.
,
Szymandera-Buszka K.
,
Waszkowiak K.
,
Piecewicz M.
), p. 145-155
article:
Partycypacja pacjenta w procesie leczenia a zaufanie do lekarzy
(
Krot K.
), p. 156-165
article:
Osobowość jako determinanta angażowania się klientów
(
Kucia M.
), p. 166-175
article:
E-handel w Polsce – stan i perspektywy rozwoju
(
Lewicki M.
), p. 176-189
article:
Bariery zakupu produktów farmaceutycznych przez Internet
(
Łapińska J.
,
Kądzielawski G.
), p. 190-199
article:
Libertariański paternalizm, zielony marketing i neuronauka jako filary zrównoważonego rozwoju
(
Marek E.
,
Jerzyk E.
), p. 200-209
article:
Poziom życia mieszkańców miasta Poznania na tle innych podregionów w Polsce w 2015 roku
(
Matuszak L.
), p. 210-226
article:
Komunikacja oferty edukacyjnej uczelni wyższej w świetle potrzeb kandydatów na studia
(
Michalak S.
,
Mruk-Tomczak D.
), p. 227-240
article:
Prosumpcja jako forma aktywności konsumentów na rynku dóbr i usług
(
Murawska A.
,
Długosz H.
), p. 241-251
article:
Od innowacyjności konsumentów do innowacyjnej gospodarki
(
Olejniczuk-Merta A.
), p. 252-267
article:
Rozwój oferty usług a deficyt czasu wolnego konsumentów
(
Ostrowska I.
), p. 268-277
article:
Nieuczciwe praktyki rynkowe w kontekście regulacji prawnych i działań instytucji zajmujących się ochroną konsumentów w Polsce
(
Ozimek I.
), p. 278-290
article:
Zmiany w wydatkach na kieszonkowe w polskich gospodarstwach domowych
(
Piekut M.
), p. 291-300
article:
Konkurencyjność kolejowych przewozów pasażerskich w świetle zachowań komunikacyjnych Polaków
(
Rosa G.
), p. 301-315
article:
Membership in the Brand Community – Personal, Social, and Symbolic Conditions
(
Skorek M.
), p. 316-326
article:
Targowisko jako miejsce zakupów mieszkańców dużych miast w Polsce
(
Sojkin B.
,
Michalak S.
), p. 327-339
article:
Racjonalność zachowań jako podstawa typologii polskich konsumentów
(
Sowa I.
), p. 340-351
article:
Student Attitudes Towards Privacy Protection on the Internet
(
Strykowski S.
,
Borusiak B.
,
Pierański B.
,
Romanowski R.
), p. 352-363
article:
Marketingowa wartość odpadów komunalnych. Garbologia
(
Sztangret I.
,
Matysiewicz J.
), p. 364-376
article:
Knowledge from Customers. Definition and Research Areas
(
Tomczyk P.
), p. 377-389
article:
Kreowanie wartości dla klientów kin w Polsce
(
Wolny R.
), p. 390-399
article:
Internet jako platforma zaangażowania konsumenta w rozwój nowych produktów
(
Zajkowska M.
), p. 400-409
article:
Consumption Cocooning in Consumer Behaviour of Polish Seniors (Report from Own Research)
(
Zalega T.
), p. 410-422
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.