Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
Journal
Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Politologica
Year
2020
Volume
---
Issue
24
Identifiers
ISSN
2081-3333
DOI
10.24917/20813333.24
Cover
Volume contents
24
article:
Marksowskie ujęcie klas społecznych a paradygmat nauk o polityce
(
Machalica B.
), p. 5-18
article:
Zdolność człowieka do zmiany...Podatność i odporność na zmiany – współczesna recepcja myśli marksowskiej
(
Burchert S.
), p. 19-36
article:
Żywioły antysemityzmu i dialektyka ksenofobii
(
Kochan T.
), p. 37-49
article:
Uszkolnienie marksizmu. Edukacja a zmiana społeczna
(
Ciążela A.
), p. 50-66
article:
Koszt polskiej płacy minimalnej i propozycja dochodu podstawowego
(
Golec A.
), p. 67-77
article:
Wdowie wioski czernihowszczyzny. Sytuacja wiejskich kobiet w Ukrainie
(
Doboszewska A.
), p. 78-94
article:
The issue of the ratio of women and men in central and local government: the European Union and Ukraine
(
Dyhal Y.
), p. 95-107
article:
Profesorki w sejmach PRL. Przyczynek do badań subiektywnego poczucia sprawczości
(
Chrobaczyńska-Plucińska E.
), p. 108-124
article:
Brytyjska Izba Lordów na przełomie XIX i XX wieku. Ewolucja pozycji w systemie politycznym
(
Jaeschke A.
), p. 125-141
article:
Concepts for reconstruction of the maritime economy of the polish underground state in the years 1940–1944
(
Chrzanowski B.
), p. 142-151
article:
Kryzys Bundeswehry po zjednoczeniu Niemiec
(
Rydel J.
), p. 152-165
article:
Ewolucja organów gminy jako element transformacji systemowej Polski po 1989 roku
(
Kotarba B.
), p. 166-182
article:
Oligarchizacja mediów w Czechach na przykładzie koncernu Mafra Andreja Babiša
(
Giereło-Klimaszewska K.
), p. 183-200
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.