Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Journal
e-mentor
Year
2014
Volume
---
Issue
1 (53)
Identifiers
Cover
Volume contents
1 (53)
article:
Zatrudnialność absolwentów szkół wyższych - przegląd wyników badań losów absolwentów pod kątem zastosowanych wskaźników
(
Pacuska M.
), p. 4-11
article:
Absolwenci szkół wyższych na rynku pracy - losy zawodowe absolwentów Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
(
Raczyńska M.
,
Stachowska S.
), p. 12-20
article:
Assessment Center jako metoda rozwojowa - zastosowanie Assessment Center w procesie doradztwa kariery osób planujących wejście na rynek pracy
(
Jankowski T.
), p. 21-30
article:
Gotowość prorozwojowa pracowników w sytuacji zmian organizacyjnych - wybrane aspekty
(
Różański A.
), p. 31-36
article:
Realizacja metody e-portfolio na platformie OLAT
(
Palka E.
), p. 38-45
article:
Zarządzanie wiedzą 2.0 - rachunkowość finansowa kapitału intelektualnego jako baza informacyjna zarządzania kapitałem intelektualnym
(
Niemczyk L.
), p. 50-53
article:
Zarządzanie różnorodnością a zarządzanie wiedzą
(
Fazlagić J.
), p. 54-61
article:
Koncepcja wykorzystania rozmytego rachunku zdań do oceny skuteczności metod informatycznych wspomagających zarządzanie wiedzą w uczelniach
(
Szeptuch A.
), p. 62-68
article:
Czego (nie) uczy szkoła - refleksje uczniów dorosłych
(
Domagała-Kręcioch A.
,
Majerek B.
), p. 69-74
article:
Diagramy wdrożeniowe w modelowaniu systemów informatycznych
(
Wrycza S.
,
Marcinkowski B.
,
Maślankowski J.
), p. 77-85
article:
Wpływ digitalizacji kanałów dystrybucji na strukturę rynku usług pośrednictwa turystycznego
(
Kachniewska M.
), p. 86-91
article:
Using the Seven Futures framework for improving educational quality
(
Sener J.
), p. 92-97
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.