Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Polskie Towarzystwo Badania Gier (Games Research Association of Poland)
Journal
Homo Ludens
Year
2018
Volume
---
Issue
1(11)
Identifiers
ISSN
2080-4555
Cover
Volume contents
1(11)
article:
Time and Temporality in Live-Action Role-Playing
(
Harviainen J. T.
), p. 13-24
article:
Wykorzystanie gier planszowych w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych
(
Francikowski J.
), p. 29-40
article:
Badania gier wideo z perspektywy edukacji medialnej. Analiza i rekomendacje
(
Gałuszka D.
,
Taper A.
), p. 43-66
article:
Relacje orientalistyczne o Japonii a gra w antyinformację – studium przypadku
(
Jabłoński A.
), p. 69-80
article:
The value experience of the emotional immersion in games
(
Jacko J. F.
), p. 83-100
article:
Inny świat, inny twórca. Another World Érica Chahiego jako przypowieść o Twarzy
(
Jankowski F.
), p. 103-115
article:
Creation of the fictional world in The Witcher 3: Wild Hunt
(
Jański K.
), p. 117-133
article:
Jak nie tłumaczyć gier na rosyjski. Analiza lokalizacji gry Książę i Tchórz z języka polskiego na język rosyjski
(
Kudła D.
), p. 135-153
article:
Immersion level and bot player identification in a multiplayer online game: The World of Warships case study
(
Łupkowski P.
,
Krajewska V.
), p. 155-171
article:
Similar but not the same: Application of EEG frontal alpha asymmetry to game research
(
Mycka M. L.
,
Czajka A.
), p. 173-187
article:
Gamifikacja edukacji – badanie motywacji studentów
(
Skok K.
,
Harasimczuk W.
), p. 189-209
article:
Reflections of practitioners: Students participating in school LARPs in 1999–2017 and their transformations in socio-cultural context
(
Szeja J. Z.
,
Surdyk A.
), p. 211-227
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.