Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Akademia Ignatianum w Krakowie, Instytut Nauk o Wychowaniu, ul. Kopernika 26, 31-501 Krakow, Poland
Journal
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce
Year
2016
Volume
11
Issue
4(42)
Identifiers
Cover
Volume contents
4(42)
article:
Wstęp
(
Chrost M.
), p. 7-8
article:
Introduction
(
Chrost M.
), p. 9-10
article:
Socjalizacja dziecka jako proces kształtowania tożsamości
(
Juszczyk-Rygałło J.
), p. 13-25
article:
Zdolność rozpoznawania potrzeb innych ludzi przez dzieci przedszkolne
(
Meissner-Łozińska J.
), p. 17-37
article:
Proces socjalizacji w klasach zróżnicowanych kulturowo – przykłady z praktyki szkolnej
(
Nazaruk S. K.
), p. 39-50
article:
Wspomaganie edukacyjne uczniów przeżywających trudności adaptacyjne związane z różnicami kulturowymi
(
Smoter K.
), p. 51-66
article:
Wprowadzanie dziecka w świat współczesnych mediów jako element socjalizacji
(
Pulak I.
,
Wieczorek-Tomaszewska M.
), p. 67-80
article:
Od gier terenowych po larpy, czyli pedagogika przygody w procesie edukacji i socjalizacji odbiorców w różnych grupach wiekowych
(
Christ M.
,
Szmigiel M.
), p. 81-98
article:
Przyjaźń w ocenie dzieci w wieku wczesnoszkolnym – raport z badań
(
Szewczuk K.
), p. 99-114
article:
Socjalizacja w edukacji domowej w opinii rodziców edukujących domowo
(
Królikiewicz R.
), p. 115-128
article:
Dwujęzyczność jako wyzwanie edukacyjne
(
Sala-Suszyńska J.
), p. 131-144
article:
Ein kleiner weißer Schneemann – zimowy scenariusz zajęć z języka niemieckiego
(
Konderak T.
,
Haber K.
), p. 147-156
article:
Małe dziecko wobec zjawiska agresji i przemocy. Recenzja pakietu dydaktycznego „Silniejsze dzieci – mniej przemocy 2”
(
Zdybel D.
), p. 159-163
article:
Sprawozdanie z VI Convegno Internazionale sulla scuola. Ben-Essere a scuola. Cultura organizzativa, leadership, prevenzione dello stress-lavoro correlato
(
Surma B.
), p. 167-169
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.