Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Rzeszowski
Journal
Edukacja-Technika-Informatyka
Year
2017
Volume
8
Issue
2
Identifiers
ISSN
2080-9069
Cover
Volume contents
2
article:
Title pages
, p. 1
article:
Spis treści
, p. 3-6
article:
Contents
, p. 7-10
article:
Od Redakcji
, p. 11-12
article:
Editorial
, p. 13-14
article:
Kształcenie akademickie – szanse rozwoju w sytuacji zmiany cywilizacyjnej
(
MORAŃSKA D.
), p. 17-23
article:
Zmiany w austriackim systemie szkolnym
(
KRASZEWSKI K.
), p. 24-31
article:
Zainteresowania edukacją studentów
(
MARSZAŁEK A.
), p. 32-37
article:
Requirements for Professional Competence Formation of Environmentalists in the Society Transition to Sustainable Development
(
BOGOLIUBOV V.
,
BOGOLIUBOVA N.
), p. 38-45
article:
Programowanie we wczesnej edukacji dziecka
(
MYŚLIWIEC K.
), p. 51-55
article:
Aktywność edukacyjna osób starszych w Polsce
(
ADAMCZYK M. D.
), p. 56-61
article:
Technika czynnikiem sprawczym przemian cywilizacyjnych
(
Furmanek W.
), p. 65-81
article:
Wizja nowego modelu procesu kształcenia technicznego na podstawie założeń konstruktywizmu i kognitywizmu
(
Prauzner T.
,
Ptak P.
), p. 82-86
article:
Výsledky prieskumu výuĉby techniky na nižšom stupni stredného vzdelávania v SR
(
PAVELKA J.
,
KUZMA J.
), p. 87-92
article:
Correlation between Psychomotor Skills and Creativity among Secondary School Students and Future Teachers
(
HONZÍKOVÁ J.
,
KROTKÝ J.
), p. 93-101
article:
Znaczenie symulacji komputerowych w nauczaniu energoelektroniki
(
MYSIAK P.
,
MUC A.
,
ALBRECHT A.
), p. 102-110
article:
Wybrane statystyki nieparametryczne
(
MALSKA W.
), p. 111-117
article:
Language Communicative Competence in the System of Postgraduate Education
(
TOLOCHKO S.
,
KHOMYCH V.
,
DEDA R.
), p. 118-125
article:
Finding Spiritual Core: Union of the Believers of the Ukrainian Native Faith
(
SMORZHEVSKA O.
,
KHVIST V.
), p. 126-130
article:
Modely odborného technického vzdelávania
(
KUĈERKA D.
,
KMEC J.
), p. 133-140
article:
Kwalifikacyjne kursy zawodowe sposobem na zdobycie dodatkowych kwalifikacji przez osoby dorosłe
(
NOWAK J.
), p. 140-145
article:
Aktywność zawodowa jako forma rehabilitacji osób niepełnosprawnych
(
WŁODARSKA-ZOŁA L.
), p. 146-152
article:
Uņití digitálních uĉebních pomůcek v odborném vzdělávání
(
RUDOLF L.
), p. 153-158
article:
Ecological Competence Formation of Future Agricultural
(
ROMASKEVYCH A.
,
SYTNYCHENKO V.
,
OLCHEDAIEVSKYI Y.
), p. 159-163
article:
Autorytet nauczyciela w przededniu reform oświatowych
(
KUZIN M.
), p. 167-173
article:
Uplatňovanie digitálnej kompetencie uĉiteľov vo výuĉbe technických odborných predmetov
(
ĎURIŠ M.
), p. 174-179
article:
Indywidualny system wartości jako czynnik kształtujący style kierowania dyrektorów szkół
(
RÓŻAŃSKI A.
,
LECH G.
), p. 180-186
article:
Sylwetka rodzica i jego współpraca ze szkołą w oczach nauczycieli gimnazjum (doniesienie z badań)
(
DUSZA B.
), p. 187-191
article:
Postawy nauczyciela-wychowawcy wobec pracy w szkole
(
BAŁAŻAK M.
), p. 192-197
article:
Wiedza suicydologiczna jako niezbędny składnik kompetencji współczesnego nauczyciela
(
NIEROBA E.
), p. 198-207
article:
Komunikacja interpersonalna w procesie kształcenia akademickiego
(
NIEWIADOMSKI K.
,
ZAWŁOCKI I.
), p. 211-217
article:
Elektroniczny system zarządzania szkołą – studium przypadku na przykładzie Liceum Uniwersyteckiego
(
TUCZYŃSKI K.
), p. 217-224
article:
Zastosowanie wirtualizacji w edukacji – wybrane przykłady
(
LIS R.
), p. 225-230
article:
Interactive Web Platform for Teaching Resources in Preschool Institutions
(
JAKOVLJEVIĆ N.
,
HILĈENKO S.
), p. 231-236
article:
Koncepcja niskokosztowej platformy edukacyjnej
(
NYCZ M.
,
NIENAJADŁO S.
,
HAJDER M.
), p. 237-242
article:
Model kształcenia na odległość na przykładzie Politechniki Częstochowskiej
(
KUCHARCZYK Z.
,
WALASEK T.
), p. 242-247
article:
Przemiany cywilizacyjne i kulturowe społeczeństwa informacyjnego
(
KĘSY M.
), p. 248-255
article:
Hipermedialne e-podręczniki – nowe medium w edukacji tożsamościowej
(
JUSZCZYK-RYGAŁŁO J.
), p. 256-261
article:
Aspekty edukacyjne wirtualnych światów. Aplikacja Second Life
(
TOPOL P.
,
KOWALEWSKI W.
,
MOKWA-TARNOWSKA I.
,
LESZCZYŃSKI P.
,
KOŁOWSKA-GAWIEJNOWICZ M.
,
SIATKOWSKI I.
,
REN-KURC A.
), p. 262-277
article:
Wpływ digitalizacji życia na pogorszenie stanu zdrowia młodego człowieka
(
GARWOL K.
), p. 278-283
article:
Koncepcja przedmiotu edukacja na odległość dla studentów II stopnia kierunku mechatronika
(
KRUPA K.
), p. 284-289
article:
Media społecznościowe jako narzędzia reklamy internetowej
(
SZULŻYK-CIEPLAK J.
,
PUCHTEL A.
,
PŁECHA A.
), p. 290-295
article:
Display Device of Information to Car Driver
(
KOVÁĈIK P.
), p. 299-397
article:
Kierowanie uwagą wzrokową w procesie rozwiązywania problemów algorytmicznych
(
ANDRZEJEWSKA M.
,
STOLIŃSKA A.
), p. 308-314
article:
Implikacje dla systemu edukacyjnego wynikające z mechanizmów derejestracji i detrakcji informacji
(
WILSZ J.
), p. 315-320
article:
Bezpieczne programowanie w Javie – kontrola dostępu
(
KRAWIEC J.
), p. 321-329
article:
Zastosowanie programu Clonezilla dla bezpieczeństwa pracowni komputerowej
(
ŚNIADKOWSKI M.
,
JANKOWSKA A.
), p. 330-334
article:
Rozpoznawanie aktywności ruchowych człowieka – wykorzystanie minikomputera Raspberry PI w zajęciach laboratoryjnych
(
STĘPIEŃ P.
,
RUDZKI M.
), p. 335-340
article:
Recenzja: Javier Rodriguez Torres, Nuevas metodologia didácticas, Wyd. ACCI, Madryt 2015, ss. 564, ISBN 978-84-15705-45-1
(
WARZOCHA T.
), p. 343-344
article:
Recenzja: Danuta Morańska (red.), Patologie w cyberprzestrzeni. Profilaktyka zagrożeń medialnych, Wyd. Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej, Dąbrowa Górnicza 2015, ss. 310, ISBN 978-83-64927-35-5, Format B5
(
WALAT W.
), p. 345-251
article:
Wsparcie edukacji formalnej z wykorzystaniem edukacji pozaformalnej – warsztaty interaktywne
(
WARCHOŁ T.
), p. 46+50
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.