Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Author-Date)
Harvard
ACS
ACS (no art. title)
IEEE
Article details
Tools
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Author-Date)
Harvard
ACS
ACS (no art. title)
IEEE
Link to site
Copy
Journal
ER(R)GO: Teoria – Literatura – Kultura
2014
|
1(28) konteksty ekokrytyki
| 90-102
Article title
"Zwierzę - żywe tworzywo artysty?" Zapis debaty - fragmenty
Authors
Kubisz Marzena
,
Wylężek Ewa
,
Porwit Tomasz
,
Stopel Bartosz
Content
Full texts:
Download
Title variants
Languages of publication
PL
Abstracts
EN
A transcription of a debate dedicated to artist's use of live animals as material for their work. The debate was held at the Gliwice Museum in Gliwice, Poland, on Oct. 12th, 2012.
Keywords
Publisher
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach / Śląsk Sp. z o.o. Wydawnictwo Naukowe
Journal
ER(R)GO: Teoria – Literatura – Kultura
Year
2014
Issue
1(28) konteksty ekokrytyki
Pages
90-102
Physical description
Dates
published
2014-01-01
Contributors
author
Kubisz Marzena
marzenakubisz@interia.pl
Uniwersytet Śląski w Katowicach; Wydział Filologiczny; Instytut Kultur i Literatur Anglojęzycznych
author
Wylężek Ewa
ewylezek@us.edu.pl
Uniwersytet Śląski w Katowicach; Wydział Filologiczny; Instytut Kultur i Literatur Anglojęzycznych
author
Porwit Tomasz
tporwit@us.edu.pl
Uniwersytet Śląski w Katowicach; Wydział Filologiczny; Instytut Kultur i Literatur Anglojęzycznych
author
Stopel Bartosz
bstopel@us.edu.pl
Uniwersytet Śląski w Katowicach; Wydział Filologiczny; Instytut Kultur i Literatur Anglojęzycznych
References
Document Type
Publication order reference
Identifiers
URI
http://www.journals.us.edu.pl/index.php/ERRGO/article/view/2640
YADDA identifier
bwmeta1.element.desklight-66c11c83-8070-4013-baae-9d6a7418f827
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.