Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Pedagogium Wyższa Szkoła Nauk Społecznych w Warszawie
Journal
Pedagogika Społeczna
Year
2017 (R. XVI)
Volume
---
Issue
3(65)
Identifiers
ISSN
1642-672X
Cover
Volume contents
3(65)
article:
Pedagogika społeczna spotyka lokalną demokrację: weryfikacja możliwości i ograniczeń budżetowania partycypacyjnego
(
Schugurensky D.
), p. 13-36
article:
Budżet partycypacyjny w kształtowaniu wspólnej przestrzeni lokalnej – potencjał edukacyjny i inspiracje pedagogiczne
(
Naumiuk A.
,
Bron Jr M.
), p. 37-54
article:
Neutralność czy umiejętności fronetyczne: paradoks w praktyce dialogu obywatelskiego, organizowanego przez administrację miejską
(
Bornemark J.
), p. 55-70
article:
Wspieranie pedagogiki demokratycznej? Budżet partycypacyjny w Lizbonie (Portugalia)
(
Guimarães P.
,
Valderrama-Hernandez R.
), p. 71-87
article:
Uczestnictwo jako czynnik wyjaśniający demokratyczną emancypację Przypadek Cluj Napoca w Rumunii
(
Almasan O.
), p. 89-102
article:
Miejski budżet partycypacyjny – w kierunku współzarządzania czy fasadowej partycypacji?
(
Kłucińska P.
,
Sześciło D.
), p. 103-118
article:
Nauki i przeszkody dla edukacji obywatelskiej w budżecie partycypacyjnym
(
R. Streck D.
,
Leonardo Camargo Lodi P. d. F. D.
), p. 119-134
article:
Budżet (nie)obywatelski? – analiza czterech edycji łódzkiego budżetu obywatelskiego
(
Brzeziński K.
), p. 135-155
article:
Budżet partycypacyjny jako potencjał edukacji obywatelskiej dorosłych. Przykład Warszawy
(
Pietrusińska M. J.
), p. 157-175
article:
Budżet obywatelski szkołą demokracji i uczestnictwa dla najmłodszych Studium przypadku
(
Widawska E.
), p. 177-201
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.