Journal
Article title
Authors
Content
Full texts:
Title variants
Languages of publication
Abstracts
Przedsiębiorstwa w XXI wieku muszą sprostać zmianom zasad prowadzenia biznesu wynikającym z globalizacji gospodarki. Poszukują zatem rozwiązań umożliwiających funkcjonowanie w coraz trudniejszym i dynamicznie zmieniającym się otoczeniu. Jednocześnie pojawienie się i wzrost znaczenia działań społecznie odpowiedzialnych wywołuje potrzebę bliższego przyjrzenia się ich skutkom w działaniach na rzecz „ludzkiej twarzy globalizacji”. KGHM to firma globalna, otwarta na nowe kierunki rozwoju. Obecność w wielu krajach, na różnych kontynentach, stwarza spółce możliwość wpływania na dobrostan społeczności, regionów i krajów, a więc na realizację postulatu globalizacji etycznej i sprawiedliwej
Journal
Year
Issue
Pages
40-59
Physical description
Contributors
author
References
Document Type
Publication order reference
Identifiers
YADDA identifier
bwmeta1.element.desklight-674e6d11-c365-40f9-8ad1-f75a51210670