PL EN


2017 | 2(31) | 40-46
Article title

Organizacja procesów zakupowych a wzrost strategicznej rangi zakupów – wyniki badań

Content
Title variants
Languages of publication
EN PL
Abstracts
PL
W artykule przedstawiono wyniki badań ankietowych dotyczących aktualnej praktyki organizacji procesów zakupowych w organizacjach gospodarczych oraz nakreślono kierunki zmian następujących w kontekście obserwowanego wzrostu rangi zaopatrzenia. Próba badawcza objęła 101 podmiotów stanowiących zarówno przedsiębiorstwa krajowe, jak i zagraniczne koncerny. Uzasadnieniem podjęcia badań jest brak systematycznych analiz z obszaru zakupowego oraz zapotrzebowanie na tego typu informacje płynące z praktyki gospodarczej. W artykule przedstawiono, w jaki sposób realizowane są zakupy w przedsiębiorstwach, jaka jest ich rola, jakie są wykorzystywane strategie zakupowe, a także sposób, w jaki dzieli się asortyment na pozycje zakupowe. Zaprezentowano również działania planowane przez menedżerów w najbliższych 2-3 latach w obszarze zakupów.
Year
Issue
Pages
40-46
Physical description
Contributors
References
Document Type
Publication order reference
Identifiers
YADDA identifier
bwmeta1.element.desklight-676ef13b-6b37-409f-a392-c19ddf7a3360
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.