Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit https://bibliotekanauki.pl

PL EN


2012 | 3 | 2 | 107-113

Article title

Wybór zawodu nauczyciela przedmiotów informatycznych w kontekście poszerzonej przestrzeni społecznej Internetu

Authors

Content

Title variants

EN
Choosing the profession – teacher of computer science in the context of expand social space of the Internet

Languages of publication

PL EN

Abstracts

PL
Wzrasta znaczenie Internetu jako źródła informacji, na podstawie której podejmuje się waŜne decyzje. W tym sensie interesującym zagadnieniem było ustalenie, jakie znaczenie mają informacje dostępne w Internecie dla wyboru kierunku studiów. Za próbę badawczą przyjęto studentów pierwszego roku kierunków informatyki nauczycielskiej. Na przestrzeni kilku ostatnich lat określono, jaki zmienny wpływ wywierał Internet na decyzje o studiowaniu na kierunkach informatyki nauczycielskiej. Na podstawie badań diagnostycznych ustalono takŜe, jakie inne źródła informacji mają wpływ na podejmowanie waŜnych decyzji wśród młodzieŜy studiującej
EN
The importance of the Internet as an information source, which from important decisions are taken. It means the interesting topic was to establish, which information available on the Internet are importance for the selection of faculty. For the sampling in research was adopted first-year students towards computer science teachers. Over the last few years identified that the Internet exert a variable effect on decisions about study courses computer science teaching. On the basis of diagnostic research was also established that other sources of information have an impact on important decisions among university students

Year

Volume

3

Issue

2

Pages

107-113

Physical description

Dates

published
2012

Contributors

References

  • „Attributor Service & Review” z 12.04.2011, http://attributor.com/blog/yahoo-ad-server-sharedrops- by-half-google-doubleclick-dominate-market-2/
  • Dobek-Ostrowska B. (2007), Media masowe w demokratyzujących się systemach politycznych. W drodze do wolności słowa i mediów, Wrocław.
  • „Forbes News” z 28.02.2012, http://www.forbes.pl/artykuly/sekcje/wydarzenia/polityka-prywatnoscigoogle- niezgodna-z-prawem-ue,24703,1
  • Gorbaniuk O., Małek M. (2005), Skuteczność reklam wykorzystujących archetypy, http://www.swiatmarketingu. pl/index.php?rodzaj=01&id_numer=885772 [12.05.2011]
  • Kaznowski D. (2007), Nowy marketing w Internecie, Warszawa.
  • Leśniewska A. (2006), Reklama Internetowa, Gliwice.

Document Type

Publication order reference

Identifiers

ISSN
2080-9069

YADDA identifier

bwmeta1.element.desklight-69d36c8e-53b7-41ef-a81a-a59c8ce904e0
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.