Title variants
Application of social interdependence theory – need or necessity in the Polish educational practice?
Languages of publication
Abstracts
Przedmiotem analiz w tym opracowaniu jest geneza i rozwój teorii współzależności społecznej, jej podstawowe założenia, przegląd wyników badań empirycznych w tym zakresie, a celem jest wykazanie możliwości zastosowania tej teorii w polskiej praktyce edukacyjnej, szczególnie w obszarze dydaktyki.
The object of analyses in this study is the origin and development of social interdependence theory, its basic premises and the review of the results of empirical investigations in this area. The aim of the article is to indicate the possibility of applying this theory in the Polish educational practice, particularly in the area of the didactics.
Publisher
Year
Volume
Issue
Pages
55-66
Physical description
Dates
published
2014
Contributors
author
- Uniwersytet w Białymstoku, ankraj3@wp.pl
References
Document Type
Publication order reference
Identifiers
ISSN
1505-8808
YADDA identifier
bwmeta1.element.desklight-6a590bbd-abb3-45b1-9cb0-e89c3980e587