PL EN


2013 | 2 | 116-118
Article title

Ważność działań marketingowych w placówkach POZ na terenie Szczecina w opinii społecznej pacjentów

Content
Title variants
Languages of publication
PL
Abstracts
Contributors
References
  • Kemicer-Chmielewska E, Żółtak-Bączkowska K, Rotter I, i wsp. Wpływ wybranych czynników na częstość korzystania z wizyt u lekarza POZ. Fam Med Prim Care Rev 2012; 14(2): 16
  • Zaltman G, Vertinsky I. Heath service marketing: a suggested model. J Marketing 1971; 35: 34–40.
  • Rudawska I. Marketing w nowoczesnej opiece zdrowotnej. Szczecin: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego;2005: 99–122
Document Type
Publication order reference
Identifiers
YADDA identifier
bwmeta1.element.desklight-6b3dd272-f667-4caa-9348-9d90ba6f2b18
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.