Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur
Journal
Handel Wewnętrzny
Year
2015
Volume
---
Issue
3 (356)
Identifiers
ISSN
0438-5403
Cover
Volume contents
3 (356)
article:
Oczekiwania klientów wobec e-learningu na rynku europejskim
(
Blicharz P.
,
Jędruszak A.
), p. 5-14
article:
Efekt kraju pochodzenia w postrzeganiu usług edukacji wyższej krajów UE. Badania pilotażowe
(
Boguszewicz-Kreft M.
,
Jaworski J.
,
Magier-Łakomy E.
), p. 15-23
article:
Dehumanizacja usług medycznych oraz przywracanie symetryczności relacji w kontaktach profesjonalista – pacjent
(
Dobska M.
), p. 24-36
article:
Ocena zapotrzebowania na ochronę ubezpieczeniową w zakresie ryzyk katastroficznych w świetle badań konsumentów w województwie śląskim
(
Dubiel B.
), p. 37-46
article:
Specyfika zachowań młodzieży akademickiej na rynku usług turystycznych (na podstawie wyników badań własnych)
(
Dudziak S.
,
Koprowska U.
), p. 47-58
article:
Specyfika konsumenta produktu edukacyjnego Miejsca Pamięci Auschwitz
(
Folga R.
), p. 59-69
article:
Cele i wybrane preferencje konsumenckie związane z zakupami w centrach handlowych
(
Gąsior M.
), p. 70-79
article:
Percepcja atrybutów produktu żywności tradycyjnej
(
Grzybowska-Brzezińska M.
,
Klepacka J.
), p. 80-89
article:
Czynniki determinujące gotowość konsumentów do nabywania żywności prozdrowotnej
(
Jeżewska-Zychowicz M.
), p. 90-99
article:
Zaufanie konsumentów do banków detalicznych oraz jego determinanty w dobie kryzysu w zintegrowanej przestrzeni europejskiej
(
Kieżel M.
), p. 100-109
article:
Realizacja polityki rozwoju wspierającej wzrost gospodarczy i zatrudnienie z uwzględnieniem wydatków w ramach poszczególnych kategorii earmarkingu
(
Królak B.
), p. 110-119
article:
Wpływ Unii Europejskiej na rozwój polskich przedsiębiorstw
(
Leoński W.
), p. 120-130
article:
Czynniki warunkujące wykorzystanie kanałów sprzedaży usług finansowych w świetle teorii selekcji mediów
(
Lipowski M.
), p. 131-140
article:
Wpływ działań promocyjnych na zachowania nabywców samochodów
(
Michalak J.
,
Merło P.
), p. 141-151
article:
Przestrzenne zróżnicowanie zachowań konsumentów na rynku usług zdrowotnych na przykładzie lecznictwa uzdrowiskowego
(
Mirek J.
), p. 152-163
article:
Dotacje unijne jako uwarunkowanie rozwoju samozatrudnienia kobiet w Polsce
(
Misiak S.
), p. 164-173
article:
Turystyka zakupowa – istota i uwarunkowania jej rozwoju
(
Niemczyk A.
), p. 174-184
article:
Innowacyjność opolskich przedsiębiorstw a realizacja Regionalnego Programu Operacyjnego
(
Potwora D.
,
Potwora W.
), p. 185-195
article:
Postawy młodych konsumentów wobec wolontariatu i wspierania organizacji non-profit
(
Prymon-Ryś E.
), p. 196-204
article:
„I Con – Ja konsument”, czyli era nowego, inteligentnego, wielokanałowego konsumenta w handlu detalicznym
(
Reformat B.
), p. 205-215
article:
Wybory konsumentów na rynku ryb, owoców morza i ich przetworów wobec sytuacji w branży rybnej
(
Rejman K.
,
Kowrygo B.
,
Janowska M.
), p. 216-226
article:
Zainteresowanie żywnością lokalną wśród polskich konsumentów na tle polityki rolnej Unii Europejskiej
(
Rogala A.
), p. 227-238
article:
Zachowania konsumentów a budowanie relacji na rynku edukacji wyższej
(
Rosa G.
,
Peszko K.
,
Chrąchol U.
), p. 239-250
article:
Pomiar motywacji pracowników oraz satysfakcji klientów. Badania empiryczne na przykładzie lubelskiego sektora centrów handlowych
(
Skowron Ł.
), p. 251-261
article:
Zmiany w zachowaniach konsumentów na rynkach finansowych w zintegrowanej przestrzeni europejskiej
(
Smyczek S.
), p. 262-272
article:
Uwarunkowania lojalności, retencji i churnu klientów na przykładzie branży telekomunikacyjnej
(
Sulikowski P.
,
Zdziebko T.
), p. 273-284
article:
Reklama leków OTC jako narzędzie budowania przewagi konkurencyjnej i jej wpływ na zachowania konsumentów na rynku ochrony zdrowia
(
Syrkiewicz-Świtała M.
,
Holecki T.
,
Mazur M.
), p. 285-294
article:
Rozwój małych i średnich przedsiębiorstw w obliczu nowej perspektywy finansowej 2014-2020
(
Agnieszka Szuszakiewicz-Idziaszek A.
), p. 295-304
article:
Akceptowalność automatycznego rozpoznawania twarzy nabywców w handlu detalicznym
(
Wanat T.
), p. 305-313
article:
Wpływ działań merchandisingowych na zachowania nabywcze konsumentów
(
Werenowska A.
), p. 314-324
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.