PL EN


2014 | 1 | 538-539
Article title

Bibliografia wybranych prac Magister Teresy Szymanik

Authors
Title variants
EN
A bibliography of selected works of Teresa Szymanik, MA
RU
Библиография избранных трудов Магистра Терезы Шиманик
Languages of publication
PL RU
Abstracts
PL
Bibliografia stanowi wykaz dorobku naukowego z zakresu metodyki nauczania języka rosyjskiego Teresy Szymanik. Przedstawiono 9 pozycji w układzie rzeczowym.
Year
Issue
1
Pages
538-539
Physical description
Dates
online
2015-02-12
References
  • Marcelina Grabska, Teresa Szymanik. Ogólne założenia gabinetu języka rosyjskiego w szkole.„Język Rosyjski” 1977, nr 5, s. 202–205. ISSN 0137-7647.
  • Teresa Szymanik. Dydaktyczna funkcja książek nauczyciela do podręczników języka rosyjskiego. „Przegląd Rusycystyczny” 1978, z. 3. ISSN 0137-298X.
  • Teresa Szymanik. Funkcjonalność pomocy naukowych. Stan obecny i wnioski na przyszłość. [W:] Teoria i praktyka nauczania języka rosyjskiego. Materiały z krajowej konferencji metodologicznej. Red. naukowa Władysław Figarski, Tomasz Wójcik. Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Kielcach. Kielce: Wyższa Szkoła Pedagogiczna, 1979.
  • Stanisław Bogdanowicz. Akta biskupa Edwarda Aleksandra Władysława hrabiego O'Rourke w Rosyjskim Państwowym Archiwum Historycznym w Sankt Petersburgu (= Акты епископа Едуарда Александра Владислава графа О'Рурке в Русском государственном историческом архиве в Санкт-Петербурге). Przeł. z jęz. ros. i na jęz. ros. Teresa Szymanik i Elżbieta Skupińska-Dybek. Pelplin: Bernardinum, 1999, 184 ss. ISBN 83-87668-41-9.
  • Teresa Szymanik. Rec.: Mieczysław Dziekoński. Książka nauczyciela do podręcznika A. Machalskiej: „Русский язык dla klasy III liceum ogólnokształcącego”. Warszawa: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 1974, ss. 184.
Document Type
Publication order reference
Identifiers
ISSN
2392-3644 (online)
ISSN
2449-6715 (print)
YADDA identifier
bwmeta1.element.desklight-73237a68-6dbc-4eb4-9941-bb3d9439feb1
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.