Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur
Journal
Handel Wewnętrzny
Year
2014
Volume
---
Issue
5 (352)
Identifiers
ISSN
0438-5403
Cover
Volume contents
5 (352)
article:
Projekty innowacyjne w uczelniach wyższych – rekomendacje dotyczące finansowania i organizowania kształcenia ustawicznego
(
Kłos M.
,
Baran M.
), p. 3-12
article:
Mathematical Model of Modern Economy
(
Dubovikov M.
), p. 13-24
article:
Innowacyjność w promocji miasta Poznania szansą jego rozwoju
(
Eider P.
,
Paczyńska-Jędrycka M.
,
Krupecki K.
), p. 25-36
article:
Uwarunkowania zastosowania modelu „open innovation” w tworzeniu krajowego systemu innowacji w Polsce
(
Gryczka M.
), p. 37-47
article:
Regres demograficzny i starzenie się społeczeństwa jako wyzwanie dla regionalnych procesów innowacyjnych
(
Jakubowska A.
), p. 48-62
article:
Przestrzenne zróżnicowanie zasobów kapitału ludzkiego w Polsce
(
Klonowska-Matynia M.
), p. 63-75
article:
Ocena jakości usług społecznych, zlecanych przez administrację samorządową organizacjom pozarządowym
(
Krukowski K.
), p. 76-84
article:
Innowacje w kształceniu akademickim
(
Łatuszyńska M.
,
Nermend K.
), p. 85-94
article:
Innowacyjne podejście do oceny oddziaływania inwestycji w infrastrukturę transportu na środowisko
(
Łatuszyńska M.
,
Strulak-Wójcikiewicz R.
), p. 95-106
article:
Kapitał ludzki województwa zachodniopomorskiego w procesach rozwoju innowacyjnego regionu
(
Łubkowska W.
,
Eider J.
), p. 107-122
article:
Uczelnie wyższe Szczecina jako potencjał regionu w aspekcie kształtowania innowacyjności
(
Łubkowska W.
,
Eider J.
), p. 123-137
article:
Ekoinnowacje – istotny element zrównoważonego budownictwa
(
Mazur-Wierzbicka E.
), p. 138-148
article:
Stan zaawansowania Polski we wdrażaniu ekoinnowacji na tle krajów Unii Europejskiej – analiza komparatywna
(
Mazur-Wierzbicka E.
), p. 149-162
article:
Stosowanie nowoczesnych technik komputerowych oraz systemów druku przestrzennego w procesie edukacyjnym i ich wpływ na innowacyjność gospodarki
(
Musiał W.
,
Skalski D.
), p. 163-174
article:
Kreowanie modelu biznesu według perspektywy przedsiębiorczej jako determinanta podnoszenia innowacyjności regionu
(
Oliński M.
), p. 175-184
article:
Uwarunkowania wewnętrznych systemów zapewnienia jakości kształcenia w polskich szkołach wyższych
(
Piasecka A.
), p. 185-196
article:
Nowoczesny program kierunku studiów Zarządzanie i Inżynieria Produkcji w PWSZ w Wałczu podstawą kształcenia twórczych inżynierów
(
Plichta J.
), p. 197-208
article:
Innowacje społeczne na rynku pracy
(
Radlińska K.
), p. 209-220
article:
Zaufanie a cechy społeczno-demograficzne konsumentów
(
Sagan A.
,
Plichta G.
), p. 221-231
article:
Mass Culture: Its Pernicious Influence on Spiritual and Cultural Advance of the Modern Society
(
Sheverdin K.
), p. 232-239
article:
Antynomia społeczeństwa informacyjnego − szanse i zagrożenia
(
Skalski D.
), p. 240-253
article:
Od pomysłu do przemysłu, czyli jak wyprodukować innowację?
(
Bronisław S.
), p. 254-269
article:
Możliwości osiągnięcia celów wyznaczonych w Strategii Europa 2020 w zakresie finansowania działalności B+R w polskich regionach
(
Staśkiewicz J.
), p. 270-281
article:
Rola social media w kreowaniu wizerunku miasta na przykładzie miasta Łodzi
(
Stopczyńska K.
), p. 282-293
article:
Transfer wiedzy i technologii z uczelni do biznesu – determinanty współpracy przedsiębiorstw i naukowców
(
Trzmielak D. M.
,
Grzegorczyk M.
), p. 294-306
article:
Audyt wewnętrzny jako narzędzie innowacyjne w zarządzaniu jednostką samorządu terytorialnego na przykładzie powiatu wałeckiego
(
Wankiewicz B.
,
Węglewska E.
), p. 307-319
article:
Kluczowe źródła innowacji tajemniczych mistrzów polskiej gospodarki
(
Zastempowski M.
), p. 320-332
article:
Innowacyjne aspekty rozwoju obszarów wiejskich
(
Zrobek J.
), p. 333-345
article:
Sprawozdanie z XXV Zjazdu Katedr Marketingu, Handlu i Konsumpcji pt. Marketing – Handel – Konsumpcja. Doświadczenia przeszłości i wyzwania przyszłości (Toruń, 14-16 września 2014 roku)
(
Escher I.
,
Petrykowska J.
), p. 346-352
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.