PL EN


2017 | 2(57) | 139-147
Article title

Przekonując przekonanych

Content
Title variants
EN
Convincing the Convinced
Languages of publication
PL
Abstracts
EN
Review: Michał Cetnarowski, "Podwójna tożsamość bogów. O kulturze popularnej w kinie, komiksie i literaturze" Kraków: Wydawnictwo SQN 2017, ISBN 978-83-65836-36-6
Keywords
Year
Issue
Pages
139-147
Physical description
Contributors
References
  • Buryła, Sławomir, Lidia Gąsowska, Danuta Ossowska, Wstęp, w: Mody w kulturze i literaturze popularnej, red. Sławomir Buryła, Lidia Gąsowska, Danuta Ossowska, Kraków: Universitas 2011, ss. 7-14.
  • Fulińska, Agnieszka, Dlaczego literatura popularna jest popularna?, „Teksty Drugie” 2003, nr 4, ss. 55-66.
  • Jaskułowski, Krzysztof, McNacjonalizm, czyli kultura popularna w służbie narodu, „Kultura Popularna” 2006, nr 3 (17), ss. 9-17.
  • Maryl, Maciej, Teksty – kultury – uczestnictwa (wstęp), w: Teksty kultury uczestnictwa, red. Andrzej Dąbrówka, Maciej Maryl, Aleksandra Wójtowicz, Warszawa: Wydawnictwo IBL PAN, ss. 9-20.
  • Olkusz, Ksenia, Wszechkultura jako dziedzina badawczej stygmatyzacji, w: 50 twarzy popkultury, red. Ksenia Olkusz, Krzysztof M. Maj, Kraków: Ośrodek Badawczy Facta Ficta 2017, ss. 15-51.
  • Perzyńska, Anna, Opowiadać dalej – fanfiki, mashupy, uniwersa – alternatywa i konwergencja, w: Problemy konwergencji mediów, red. Michał Kaczmarczyk, Dariusz Rott, Sosnowiec-Praga: Oficyna Wydawnicza „Humanitas” 2013, ss. 81-91.
  • Siuda, Piotr, Kultury prosumpcji: o niemożności powstania globalnych i ponadpaństwowych społeczności fanów, Warszawa: ASPRA 2012.
Document Type
Publication order reference
Identifiers
YADDA identifier
bwmeta1.element.desklight-75f0d435-2287-4efe-88c5-61fd64ca523e
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.