PL EN


2019 | 14 | 1(51) | 7-8
Article title

Introduction

Authors
Content
Title variants
Languages of publication
EN
Abstracts
Keywords
Contributors
author
References
  • Ariès A. (1995). Historia dzieciństwa. Dziecko i rodzina w dawnych czasach, tłum. M. Ochab, Gdańsk: Wydawnictwo Marabut.
  • Brzeziński W. (2002). „Pozytywna” historia dziecka i dzieciństwa w średniowieczu. Philippe Ariès a historiografia angloamerykańska, [w:] J. Jundziłł, D. Żołądź-Strzelczyk (red.) Dziecko w rodzinie i społeczeństwie. T. I: Starożytność – Średniowiecze, Bydgoszcz: Wydawnictwo Uczelniane Akademii Bydgoskiej im. Kazimierza Wielkiego, s. 259-275.
  • Delors J. (1998). Raport dla UNESCO Międzynarodowej Komisji do spraw Edukacji dla XXI wieku „Edukacja: jest w niej ukryty skarb”, http://www.unesco.org/delors/ [dostęp: 15.01.2019].
  • Kehily M.J. (2008). Zrozumieć dzieciństwo: wprowadzenie w kluczowe tematy i zagadnienia, [w:] M.J. Kehily (opr.) Wprowadzenie do badań nad dzieciństwem Kraków: Wydawnictwo WAM, s. 15-40.
  • Smolińska-Theiss B. (2014). Dzieciństwo jako status społeczny. Edukacyjne przywileje dzieci klasy średniej, Warszawa: Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej.
  • Szczepska-Pustkowska M. (2009). Kategoria dziecka i dzieciństwa w nowożytnej myśli pedagogicznej, [w:] D. Klaus-Stańska, M. Szczepska-Pustkowska (red.) Pedagogika wczesnoszkolna – dyskursy, problemy, rozwiązania. Warszawa: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, s. 79-120.
  • Waloszek D. (2006). Pedagogika przedszkolna. Metamorfoza statusu i przedmiotu badań, Kraków: Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej.
Document Type
Publication order reference
Identifiers
YADDA identifier
bwmeta1.element.desklight-78a34824-52e3-43df-af08-4b060aa470a8
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.